duminică, 24 ianuarie 2010

protectia penelor


Exista un fel de pene la care nu sunt alergica, asta e o veste foarte buna pentru mine pentru ca a trebuit sa dau toate pernele, saltelele, pilota, chiar si ce aveam cu lana ... pentru ca spre disperarea celor ce nu inteleg ce e aia alergie, ea exista.
Penele astea sunt insa diferite ... sunt folosite pentru a ma proteja. Nu sunt de strut sau de cine stie ce pasare ci ... e un verset in Psalmul 91:4 spune asa: " El te va acoperi cu penele Lui si te vei ascunde sub aripile Lui." E vorba de aripile si penele Lui Dumnezeu. Doamne ... sunt in ceata totala. Tu spui ca am fost creata dupa chipul si asemanarea Ta insa ... unde sunt aripile? Mi-au cazut? Adica Tu esti ca o closca si ma strangi sub aripa ca pe un pui? Numai facand analogia: eu si pui, ma pufneste rasul. E o diferenta cam mare de dimensiune intre noi.
Insa ... imi place imaginea asta de closca si pui ... poate pentru ca e mai copilareasca si vorba multora, eu tot in mintea copiilor am ramas. Si imi place pentru ca atunci cand vine pericolul, aripa Ta e deschisa sa ma ascund sub ea, stiu ca penele Tale ma vor proteja de pericol, ma apara de dusmani, de frig, de ploaie, furtuna si ... mai stiu ca nimic nu ma poate smulge din mana TA.
E vreme de criza, e un ger cumplit afara si tocmai am vazut cazuri de oameni degerati, aud mereu de oameni care din cauza lipsei banilor, pierderii slujbei, partenerului de viata, dezamagirilor sau altor motive isi pierd mintea sau decid sa isi ia viata, e o perioada grea, se spune ca e incalzire globala si aici se crapa de frig - motiv suficinet pentru a ni se induce ca suntem cam multi ce respiam ca sa incalzim calotele glaciare ... pare dezolant ... dar eu fug sub aripa Ta si gerul va fi mai aprig in noaptea asta, si criza, dupa preconizari va fi mai grea anul asta, si stresul va fi mai mare dar eu sunt linistita, acoperita de penele Tale. Dau asa o pana la o parte si vad afara groza pe fetele unora, disperare pe a altora, fetele unora sunt brazdate de lacrimi, aud tipete, strigate ... vesti despre cutremure, insa eu cred ca Tu ma protejezi aici, cred ca voi trece cu Tine prin toate, cred ca la umbra aripii Tale sunt in siguranta.
Doamne, imi place aici sub aripa Ta, pot auzi bataile inimii Tale, pot sa imi linistesc inima, pot sa dorm linistita ca Tu nu va vei arunca cat colo, pot sa simt caldura si protectia penelor Tale si imi plac penele Tale ca nu provoaca alergie.
Mi-am pus increderea in Tine si simt aripile Tale cum ma inconjoara si ma trag mai aproape de Tine.

3 comentarii:

Ligia spunea...

câtă dreptate ai,Cella. Multumesc de gândurile acestea atât de profunde, pline de optimismul unui creştin autentic, scrise într-un stil original si motivatoare la a multumi Domnului pentru protectia Sa atât de minunată.

cella spunea...

cu alte cuvinte .. te-am ghiontit un pic sa te uiti si tu printre pene?

Tafnat_Paeneah spunea...

si tu care nu-mi zici deasemenea descoperiri sunt fara perni de pene de ani buni....