marți, 7 iunie 2011

deschizatori de minte

Chiar daca viata trece ca un fum, problemele par cat Everestul, bucuriile trec in viteza pe langa noi, durerile pun stapanire tot mai des si mai dens, eu am gasit si oameni dornici sa fie deschizatori de drumuri, idei, fapte ... minti.
O poezie, un vers, o poveste, o idee ce a venit exact cand aveam nevoie. A venit ca raspuns la framantari, vise, dorinti, rugaciuni le numesc minuni. Le numesc asa ca sunt ale mele si fac din cotidian o poveste cu minuni.
Deschizatori de minte ... sunt multi insa pe cei de care scriu i-am gasit in ultima perioada: Lora, Oana, Cristina, Vin de care, Rodica, M&K, Ramona, Elena, Otnielabattion.
Multumesc pentru ca m-ati provocat, ca ati vrut sau nu, sa fiti deschizatori de minte.

7 comentarii:

vorbeşte peste veacuri spunea...

hug cella , inca un pic si ne vedem...abia astept sa te vad :)

cella spunea...

Daca ne tine Domnul in viata, ne vom vedea ;)

Oana spunea...

Mulţumesc, Cella... dar deschizătoare... nu prea mă simt :)
Eşti tu prea drăguţă cu mine :)
Să îţi dea Domnul sănătate şi gânduri bune.

cella spunea...

Apoi tu Oana, dupa parerea mea esti deschizatoare de minte ... acu tu vrei sa imi schimbi parerea?
Uooof, ce ma fac eu cu tine?
Mersi de urare;)

vorbeşte peste veacuri spunea...

ne tine :D nu se moare asa usor :)

A.Dama spunea...

Cella, mai bine-as fi deschizator de mine, nu? :)

cella spunea...

Hmhmh ... e bine si asa ;)
Poate ca ne deschidem cand ni se deschide mintea ;))