miercuri, 21 martie 2012

Nu mă lepăda la bătrâneţe!

Am descoperit cu ceva vreme in urma o melodie ... care nu mi s-a parut "extraordinara" dar am vrut sa stiu si ce inseamna cuvintele ce le canta baietelul brunetel si cu ochii mari. Nu intelegeam de ce juriul e asa impresionat. Melodia se numeste Psalm 71:9 Don`t reject me in my old age - Michael Cohen.

Nu stiu de ce mi-a ramas in minte ca e Psalmul 69: 17 "Nu-Ţi ascunde faţa de robul Tău, căci sunt în necaz, ci răspunde-mi degrabă! 18 Apropie-Te de sufletul meu şi răscumpără-mi-l!" cand e de fapt Psalmul 79:9 " Nu mă lepăda la bătrâneţe! "

Sambata dupa amiaza a inceput sa imi creasca o falca si toata noaptea am fost ca la rotisor ... am zis ca nu mai apuc dimineata pe meleagurile astea. Un singur verset mi-a tot venit in minte: "Nu-Ţi ascunde faţa de robul Tău, căci sunt în necaz, ci răspunde-mi degrabă! 18 Apropie-Te de sufletul meu şi răscumpără-mi-l!". Si am facut o mixtura din astea doua care suna cam asa: Nu ma uita Doamne! Nu ma uita! Nu ma uita! Sunt in necaz! Raspunde-mi in graba! Nu ma uita!

Mi-am amintit melodia asta ... si acum o vad cu alti ochi, ii inteleg pe cei din juriu si public ... 

Niciun comentariu: