miercuri, 5 martie 2014

flori dezintoxicate!

Ieri dimineata am primit un mărţişor - un coş mic cu flori. Am mulţumit frumos şi am vrut să miros şi eu freziile şi lalelele din buchet. Numai că ele miroseau puternic a fum de ţigară. Oricine intra la mine în birou le admira însă îmi spunea că miroase a ceva ciudat. Combinaţia de mirosuri nu era una obişnuită ...

Mi s-a sugerat să îl scot din birou însă mi-a fost jenă. Apoi m-am gândit să fac un exepriment. Să îl las în birou şi să văd dacă florile îşi vor reveni la mirosul lor normal, natural. 

Dimineaţă, abia aşteptam să îmi văd buchetul şi să miros florile din el. Mare parte din mirosul de tutun s-a dus. Freziile şi lalelele se întrec unele pe altele în frumuseţe şi îmi luminează biroul.

"Spune-mi cu cine te însoţeşti ca să îţi spun cine eşti!" e un proverb vechi ce mereu mi-a fost repetat de mama şi nu numai. Văd acum că nu numai la oameni se aplică acest proverb. Mediul te schimbă că vrei să crezi sau nu, că îţi place sau nu. Florile astea frumoase şi-au emanat parfumul lor şi în acel mediu intoxicat de tutun ... însă fără efect. Au fost scoase din acel mediu şi au început să emane parfumul din mediul unde au stat. 

Acum însă îşi revin! Sunt la dezintoxicare!

Fotografiile imi aparţin.

Niciun comentariu: