sâmbătă, 29 martie 2014

întrebări din Isaia 56

Am intrat in Isaia 56 si deocamdata meditez la primele versete. Rand pe rand neclarităţile mele încep să se lămurească, clarifice ... In versetele astea am alte dileme ... aşa ca deocamdată meditez, studiez, citesc, ma rog şi o iau de la capăt.

"1 „Aşa vorbeşte DOMNUL:
«Căutaţi să judecaţi corect şi faceţi ce este drept!

Căci, în curând, mântuirea Mea va veni şi dreptatea Mea va fi arătată.

2 Fericit este oricine face lucrul acesta, oricine se ţine strâns de el, oricine păzeşte Sabatul şi nu îl pângăreşte, oricine îşi fereşte mâna să facă vreun rău.» "

Cine vorbeşte?
Cine este Domnul?
Dacă nu ascult ce zice El, ce se întâmplă?
Cum să judec corect?
Ce este bine?
De unde stiu eu ce este bine şi ce nu?
De unde ştiu ce este drept şi ce nu?
Cine este mântuirea şi dreptatea?
Ce se întâmplă cu mine când vor veni?
Trebuie să ţin Sabatul?
Cum?
De ce să îl ţin?
Şi dacă nu îl ţin ce se întâmplă?

Niciun comentariu: