vineri, 3 octombrie 2014

O femeie îmbrăcată cu tărie şi slavă - Estera

"Dumnezeu intervine pe căi misterioase
Pentru a-Şi lucra minunile;
Îşi lasă urma paşilor pe mare
Şi zboară în furtună.

Adânc, în profunzimi de nedescris
De măiestrii fără greşeli
El Îşi formează planurile strălucite
Şi-Şi lucrează voia suverană.

Nu judecaţi pe Domnul pe baza unoer sentimente schimbătoare,
Ci încredeţi-vă în El şi-n harul Lui;
Îndărătul unei providenţe încruntate
El ascunde o faţă zâmbitoare."

Versurile de mai sus au fost scrise de William Cowper.

Cătălin şi Carmen, nepotul meu şi soţia lui, şi-au cumpărat "David, omul pasiunii şi al destinului", carte recomandată de mine. Însă, au cumpărat şi "O femeie îmbrăcată cu tărie şi slavă - Estera".

Ieri dimineaţă, în timp ce plecam la lucru, Carmen mi-a adus cartea şi mi-a spus că aşteaptă impresii despre ea. După ce am citit introducerea, m-am decis ca vreau să cumpăr şi eu cartea.
http://www.sbro.ro/p-estera--o-femeie-imbracata-cu-tarie-si-slava-44.html

"Dumnezeu nemuritor, invizibil, singur înţelept,
Ascuns de ochii noştri într-o lumină inaccesibilă,
Cel mai binecuvântat, Cel mai glorios, Cel îmbătrânit de zile,
Atotputernic, biruitor - Numele Tău cel mare îl lăudăm.

Fără odihnă, fără grabă şi liniştit ca noaptea;
Fără să duci lipsă, fără să risipeşti, Tu conduci cu putere;
Dreptatea Ta, ca munţii, se înalţă cu mult
Deasupra norilor Tăi, care sunt izvoare de bunătate şi dragoste."
Walter Chalmers Smith (1867)

Niciun comentariu: