marți, 28 decembrie 2010

in memoriam Mishu Smetanin

Mishu a fost una din figurile greu de uitat. L-am cunoscut in prima mea misiune in Republica Moldova, in vara anului 2004. Era nascut in 29 septembrie 1986 si anul asta a implinit 24 de ani.
N-a cucerit lumea, n-a scris nici o carte, n-a compus nici o melodie (din cate stiu eu) insa cand mergeam in orfelinate iar Mishu era cu noi ... copiii erau cuceriti de el, le era model. Era unul din cei ce "reusisera". Plecase de acolo dintre ei si acum aveau mii de intrebari cum sa faca si ei la fel ...
In noaptea asta insa ... Mishu a plecat ACASA.
Anna mi-a trimis un link cu un reportaj facut acolo pe partie http://losangeles.cbslocal.com/2010/12/28/fullerton-man-killed-while-snowboarding-at-mountain-high/
alte date din presa:
http://www.swrnn.com/southwest-riverside/2010-12-28/news/fullerton-man-dies-after-crashing-into-tree-while-snowboarding-at-mountain-high
http://www.vvdailypress.com/news/wrightwood-25064-dies-fullerton.html

5 comentarii:

Anonim spunea...

Asta chiar o consider o veste cutremuratoare. Eu il stiam un tip plin de viata si mi-as dori ca articolul sa fie doar o gluma. B.VLad

cella spunea...

Mi-as fi dorit si eu Vlad sa fie o gluma proasta ...

Rodica Botan spunea...

Cella...sorry...anul asta n-a fost unul usor pentru tine. DAR...nu uita ca s-a dus sa fie cu Domnul. Asta trebuie sa fie o mingaiere pentru multi si o speranta pentru toti...

cella spunea...

Rodica,
eu cred ca a fost un an bun ... chiar daca a fost si greu ...

Mishu a plecat ACASA si o sa il revedem acusi ...

Anonim spunea...

♥♥♥ O sa ne lipsesti Mishule! Odihneste-te in pace ♥♥♥ :((