sâmbătă, 11 decembrie 2010

ma duc la petrecere

In mai putin de doua saptamani va veni Craciunul, nasterea Domnului, a Lui Mesia. Sunt inconjurata de beteala, beculete in diverse forme si culori, muzica la diverse volume ma intampina in magazine, afise cu concerte de colinde sau spectacole de Craciun vad peste tot. Dar eu cum ma pregatesc?
Ce ma bucura? Nu numai de Craciun unde posibil voi primi cadouri. In general ce ma bucura? Banii, faima, pozitia sociala, o noua masina, casa, petrecere, haine, bijuterii, cadouri, prietenii, sanatatea .... ?
Ce ma supara? Ce ma deranjeaza? Ca n-am bani, faina, pozitie, ca nu am o masina noua sau masina, casa noua, chestii diverse?
Cate intrebari am pentru Hristos? Cat stau de vorba cu El si numai cu El? Cat timp inchid orice sursa de zgomot si povestim noi doi? Cat timp Il las sa imi vorbeasca, sa ma iubeasca, sa ma mangaie, invete, sfatuiasca? Cat zgreaptan la usa cerului pentru raspunsuri la intrebarile mele? Las Duhul Sfant ce-L am in mine sa ma schimbe, sa ma provoace, aud provocarile? Si nu e vorba de urechile astea fizice ci de urechile "interioare".
Nu-l astept pe Mos Craciun, nu astept cadouri, nu astept renii la poarta insa vreau sa imi fac timp in care sa astept sa povestesc cu Tata, sa discutam noi doi framantarile, durerile mele care nu-s putine, sa ma ajute sa iert pe cei care parca au ca singura atributie pe lumea asta sa ma critice, judece si desfiinteze, sa imi dea putere sa imi tin gura si sa nu le zic asa vreo doua. Vine Craciunul sau Nasterea Domnului, adica e aniversarea nasterii Lui, adica e petrecere de ziua Lui. El e cel sarbatorit. Ce cadou ii duc la petrecere? Cum ma prezint la petrecerea la care sunt invitata?
Si, pot carcoti cat incape. Doamne, stii ca eu n-am talent ca sa iti compun o melodie, sa scriu o poezie, o poveste, o sceneta sa o pun in scena, apoi nu am bani ca sa iti aduc aur, smirna si tamaie ... nu sunt inger ca sa cant cu ei si nici voce de opera nu am ... ce sa iti aduc? Pastorii erau pe camp pazindu-si oile si dupa ce au auzit ingerii cantand, au urmat steaua ce se deplasa pe cer si au venit sa vada pruncul aducand miros de oaie, capra, magar impregnat in haine.
Doamne, ma aduc pe mine, asa cum sunt si vin cu toata inima, fiinta .... asa fara bucurie, parca fara vlaga, nemultumirea da peste margini, cu sanatatea in pioneze, cu inima franta .... ma aduc pe mine si stiu, si cred ca Tu faci minuni in mine is cu mine. Ia-ma si schimba-ma cum vrei Tu.

4 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Te rog sa intri-n casa mea umila
E cald si bine, masa-i pregatita
Si TOT ce am iti daruiesc ISUSE
Acum ca esti aici, sunt fericita!

cella spunea...

Oooo, multumesc de versuri;)
Salutari cu fulgi, ger si bucurie de Craciun!

Anonim spunea...

super!!!

cella spunea...

Anonim, mergi si tu la petrecere?