miercuri, 1 decembrie 2010

surpriza pentru Andi Spiridon

Andi, eu nu te cunosc personal insa mama ta (Doina Spiridon din Fresno, California, USA) mi-a spus ca recent, adica ieri - la tine inca azi (cred) e ziua ta. La multi ani si de aici din Romania. Tot de la mama ta, stiu ca iti place melodia Amazing grace. Am cautat cea mai frumoasa interpretare a acestei melodii si mie mi-a ramas inima la cea a celor de la Il Divo si sper sa iti placa.
Imi doresc ca Tata sa isi puna mana peste tine, sa vindece ceea ce oamenii au stricat, ranit si Hristos cel inviat sa iti umple fiinta cu har din harul Sau. La multi ani!

2 comentarii:

Dani spunea...

Nu sunt un mare fan al acestei melodii buuttt, WOW wow WOW WOW wow WOW WOW wow WOW WOW wow WOW WOW wow WOW WOW wow WOW WOW wow WOW WOW wow WOW!!!!! Superba, geniala, magnifica, divina interpretare!!! I was already in the 11th sky when the bagpipe started playing xD
Si (desi nu ma cunosti si nu te cunosc) La multi ani Andi!:D

cella spunea...

Si eu am ascultat-o de o gramada de ori si .... nu-s fan Il Divo insa cu melodia asta ... m-au dat gata;)