marți, 7 decembrie 2010

nunta cu Mirele din staul - Daniel Branzai

Am cativa oameni cunoscuti ce ii simt aproape de inima mea. I-am rugat sa imi scrie o urare sau un gand pentru toti cei ce intra aici, sa imi dea o fotografie cu ei sau familia lor si sa imi spuna care e colindul lor de suflet.
Primul care a raspuns rugamintii mele, este pastorul Daniel Branzai.

U-rare – asta ar insemna ca literele U sunt rare?
UR-are – asta ar insemna ca mai este inca destul Ur in fiecare dintre noi?
URA-re – asta poate fi si rau si bine daca ura este sentiment sau daca ura este strigat de biruinta. Ultima silaba este de la o repetitie de genul relua-re ?
URAR-e – asta m-ar face pe mine unul care s-a specializat in urari? Atunci o luam iar de la capat …

Sa te gaseasca seara cu zorile in gand
Sa treci de miezul noptii cu ochii lacrimind
Si-n zori sa-I cazi în brațe eternului erou
Si-n bolti de curcubee sa ai ceresc ecou.

Sa fii in sarbatoare cu Cel sarbătorit
Iubindu-L mai navalnic cu cât ești mai iubit
Și în colind de cântec să pleci spre-nseninat
La colindat prin lume spre un etern Palat.

Prin vaduri și prin valuri să fii de neatins
Biruitor prin toate, de nimenea învins
Privind înspre cununa cerescului tezaur
Unde trăi-vei nunta cu Mirele din staul

„Dintre toate risipirile care ne sărăcesc, singură, risipirea de dragoste ne îmbogățește! Să ai un an … foarte bogat.“


What child is this este colindul de suflet.
 
Am gasit si versiunea in limba romana pentru cei care vor sa il asculte in romaneste.

Multumesc frumos pentru ca v-ati facut timp sa scrieti gandurile acestea pentru mine si pentru toti cei ce asteapta cu disperare minunile,  va doresc sa fiti binecuvantat cu ceea ce stie Domnul ca va trebuie.

2 comentarii:

Tafnat_Paeneah spunea...

ştii ce-i interesant la o urare....dragostea din depărtare ce nu are asemănare ! şi daca Daniel te-a colindat fie-ţi inima mai bună şi cu doruri sfinte -n piept să iubeşti al nost Isus ce Mântuire ne-a adus!

cella spunea...

Vyky si pentru tine e urarea;)