sâmbătă, 30 octombrie 2010

let`s celebrate Thanksgiving day!

Stiu ca se spune ca e sarbatoare importata, ca bla bla bla ... Insa asa ne place sa carcotim cand e vorba de ceva bun, Doamne, Doamne ... Mie imi place ziua asta. E o zi in care multumesc si ... nu e o zi in care contabilizez raspunsurile la rugaciune ... ci realizez cat de multe nu am cerut insa le-am primit.
Desi e o zi de sarbatoare, implica si munca (altfel nu se poate) insa daca nu esti multumit, nu ai nici bucurie, pana si dragostea suna cam fals  ....
Ce motive am de multumire am? Sunt vie, sunt sanatoasa, ma misc, gandesc, vad, simturile nu si-au uitat obligatiile, am oameni langa mine care ma iubesc, am oameni langa mine care ma inteapa, ma ranesc. Azi multumesc si pentru ei. Cam cu noduri e drept insa asa am mereu grija de ce spun, de cum actionez ...
Am mancare pe masa si recunosc ca sunt putin spus mofturoasa, am un acoperis deasupra capului, am haine cu care sa ma imbrac, am papuci, apa curge la robinet, am pasta de dinti si periuta cu care sa imi spal dintii ce ii am inca in gura. Am .... daruri, talente, abilitati ... am prieteni de aproape si de departe, am oameni ce se roaga pentru mine, am ....
Si toate astea le am pentru ca Tata stie cat  de multe imi trebuie ca sa am un minim de confort psihic, emotional, fizic. Insa mai mult de atat, am un Tata ce ma iubeste cum nu o face nimeni, am un Mantuitor ce a murit de dragul meu, ce mi-a iertat toate pacatele, am un Mangaietor ce e cu mine mereu si-mi spune despre cer, despre cat de mult sunt iubita ....
In seara asta nu vreau sa arat ca motanul din imaginea de mai sus .....
http://www.flickr.com/photos/kattenmeisje/3877678124/sizes/o/in/photostream/

2 comentarii:

Luminita Ciuciumis spunea...

:)))...o zi buna Cella!:x

cella spunea...

mersi frumos Lumi ;)