marți, 26 octombrie 2010

ma trag de sireturi cu El?

Imi place muzica! O ascult cand vin migrenele ce ma duc pe marginea depresiei si, par ca nu imi mai revin. Insa si cand dansez pe norii pufosi. Am prieteni ce rad de mine ca nu sunt fidela unui anumit gen de muzica ... Dar muzica ce o ascult, depinde de starea prin care trec, de versuri, de subiectul ce ma intereseaza in acea perioada ... insa muzica e parte din viata mea.
Recent, eram la o repetitie unde invatam niste melodii si am rugat pe cineva sa imi corecteze un cuvant pentru ca era scris gresit. Era unul din Numele Lui Dumnezeu. Imi scrie alaturi si imi spune: "nu pot sa tai cuvantul acesta. Este scris Dumnezeu si chiar daca e gresit cum a fost scris, eu nu pot sa il tai."
Am ramas ca la dentist. Stiam ca scribii se ridicau in picioare de cate ori ajungeau sa scrie Numele Lui Dumnezeu in manuscrise, insa ... am crezut ca s-a pierdut in timp acest obicei.
Imi e Tata, imi e Prieten, Hristos imi e frate, Duhul Sfant e cu mine mereu. Oare nu cumva am pierdut din reverenta, respect, .... nu stiu ... cumva am ajuns sa ma trag de sireturi cu El ... ?

Un comentariu:

elena marin-alexe spunea...

Pentru-ca te poti trage de sireturi cu El[ la modul frumos] ..
TE ROG CEVA. Poetul Adrian Paunescu este internat in stare grava cu blocaj renal.Hai sa ne rugam pentru el sa-l mantuiasca Domnul, sa-l ierte si sa-i dea viata vesnica. El poate prin IUBIRE.
Daca vrei da anuntul mai departe si altor frati si surori.Mare putere are rugaciunea celor neprihaniti!
Multumesc draga mea draga!