marți, 2 noiembrie 2010

binecuvantare "nebuneasca"

Am gasit binecuvantarea asta franciscana care imi place foarte mult.

May God bless you with discomfort
At easy answers, half-truths, and superficial relationships
So that you may live deep within your heart.
May God bless you with anger
At injustice, oppression, and exploitation of people,
So that you may work for justice, freedom, and peace.
May God bless you with tears
To shed for those who suffer pain, rejection, hunger and war,
So that you may reach out your hand to comfort them and
To turn their pain into joy.
And may God bless you with enough foolishness
To believe that you can make a difference in the world,
So that you can do what others claim cannot be done
To bring justice and kindness to all our children and the poor.
Amen

Fie ca Dumnezeu să te binecuvânteze cu disconfort
La raspunsuri simple, jumătăţi de adevăruri, şi relaţii superficiale
Astfel încât să poţi trăi în adâncul inimii tale.
Fie ca Dumnezeu să te binecuvânteze cu mânie
La nedreptate, opresiune, şi la exploatarea oamenilor,
Astfel încât să poti lucra pentru justiţie, libertate şi pace.
Fie ca Dumnezeu să te binecuvânteze cu lacrimi
Pentru a plange cu cei care suferă durerea, respingerea, foametea şi războiul,
Ca tu sa intinzi mana si sa poti atinge ca să ii mângâii şi
Pentru a transforma durerea în bucurie.
Şi Dumnezeu să te binecuvânteze cu nebunie suficienta
In asa fel incat să crezi că poţi face o diferenţă în lume,
Astfel încât să poţi face ceea ce alţii susţin nu poate fi făcut
Aducand dreptate şi bunătate pentru toţi copiii noştri şi pentru cei săraci.
Amin
Cand am citit prima data binecuvantarea asta mi-am zis ca e nebuneasca. Cum sa te binecuvinteze cineva asa? Insa ... am descoperit ca imi place cand sunt binecuvantata, cand inainte de a ma desparti de cineva imi spune: Sa fii binecuvantata!
De ceva vreme spun: Domnul cu tine! cand ma despart de cineva in loc de "la revedere" sau "pa". Si unii se uita chioras la mine. Ce m-a apucat? Ii doresc drum bun binecuvantandu-l cu prezenta Domnului oriunde ar merge.
Vreau sa invat binecuvantarea asta si sa le-o spun celor dragi, sa le-o scriu provocandu-i sa Il descopere pe Dumnezeu, sa se descopere pe ei, sa ii descopere pe cei de langa ei.
Dumnezeu sa va binecuvinteze cu o zi de poveste!
http://www.flickr.com/photos/janoid/3131569195/sizes/l/in/photostream/

Un comentariu:

katy spunea...

love it :)