vineri, 19 noiembrie 2010

raspunsul meu e ... Da, vreau!

Am crezut ca Te stiu, Te cunosc, ca ... nu mai e nimic nou despre Tine ce as mai putea sti.
Am crezut ca participand la programe religioase cat mai sofisticate si ample, la seminarii, conferinte voi afla informatii despre Tine si ... ca e bine asa, ca voi fi toba de informatii.
Am crezut ca implicandu-ma in tot felul de activitati, insufletindu-le Tu vei fi mandru de mine, si asta inseamna ca ne stim.
Am crezut ca daca imi prezint multumirile si cererile ca la un birou de plangeri sau informatii asta inseamna ca Te stiu. Te tratam dragut pe Tine, cel din spatele ghiseului de unde trebuia sa primesti doleantele mele si care in mod normal trebuia sa le rezolvi. Ca pana la urma asta era treaba Ta....
Intr-un fel, credeam ca esti mandru de mine, ca eram atata de prinsa in treburile Tale, ca Ti se umfla pieptul de mandrie vazandu-ma .... Imi tot spuneai ca vrei sa ne intalnim si eu eu spuneam ca ne vom vedea la intalnirea aia, activitatea aia, programul ala sau celalat ... Te voi saluta frumos din multime si ce bine va fi !
Insa ... m-am trezit la colt ... singura. Oooh, Doamne nuuuuuuuuu! Numa asta nu! De ce m-ai adus aici? De ce singura? Ma agitam ca un Pepsi incercand o cale de iesire ... ce vrei de la mine?
Sa ne cunoastem!
Sa ce? Dar ... cum poti sa spui asta? Atatea programe, activitati, actiuni, studii, carti ce le-am citit despre Tine, predici ce le-am ascultat atenta ... doar stii ca eram atenta. Apoi ...
Cella, Eu vreau sa ne cunoastem dincolo de activitati, programe, actiuni, carti, predici, studii. Vreau sa ma lasi sa trec dincolo de zidul tau chinesc construit si intarit cu grija. Vreau sa imi vorbesti fata in fata, nu pierduta in multime, nu alergand de ici colo, nu alergand pe scari la o alta activitate ... Vreau sa ma uit in ochii Tai si tu sa te uiti in ochii Mei ... sa ma auzi cu urechile Tale, sa ma lasi sa Ti le curat, vindec ....
Doamne, dar asta inseamna timp, nu? Si, ia zi Tu, ce vor crede ai mei? Ca fug de treaba, de responsabilitati? Ce vor zice ceilalti? Ca m-am sclintit la cap? Apoi ... ia gandeste-te un pic. Ce se va intampla cu activitatile, cine le va mai insufleti, cine va mai munci la ele? Si ... zi si Tu, nu sunt ele bune? Hai, recunoaste acu.
Ce e mai important pentru tine? Ce zice lumea sau sa ma cunosti pe Mine? Mereu spui ca Eu sunt important si acum imi pui pe tava ca ce va zice lumea? Activitatile erau bune insa cand ele devin o piedica in calea cunoasterii noastre, sunt distructive pentru tine si atunci trebuie sa te scot din ele ... Eu vreau sa ne cunoastem!
Cella, lasa-ma sa iti vindec urechile, sa ti le curat ca sa auzi ... in galagie, zgomot nu ma puteai auzi cum trebuie ... tot zgomotul te agita ... lasa-Ma sa te vindeca ca sa Ma auzi cand iti spun: Esti preaiubita Mea!
Doamne ... si de acolo din multime auzeam asta ... cam neclar si general e drept ....
Esti a Mea! Sunt gelos pe activitatile, programele, oamenii, actiunile, cartile si studiile ce par a te acapara si vor sa mi te fure. Esti a Mea si vreau sa stii asta! Te iubesc dincolo de teorie, de liturghii, programe, actiuni, activitati, carti, studii! Te iubesc si vreau sa stam noi doi de vorba! Esti a Mea si nimic nu ma va face sa nu Te iubesc si pentru ca tie iti e teama de Mine, fugi de Mine, atunci trebuie sa te scot din toate ca sa ne cunoastem, sa petrecem timp impreuna, sa ma auzi, sa ma simti .....
Si cand vom tacea?
Nu-ti fa griji si nu mai fa scenarii .... lasa-ma pe Mine sa am grija de tot.
De tot? Si eu ce-o sa fac? O sa stau degeaba? Sa nu zic nimic? Sa nu fac nimic? Numai sa ascult, sa ma las ingrijita, alintata, iubita?
Da, lasa-Ma sa am eu grija de tine. Lasa-Ma sa am grija de tine preaiubita Mea!
Doamne, stai sa ma ciupesc ... sa vad daca e vis sau e realitate.
Cella ... mare incapatanata mai esti! Insa Eu te iubesc asa incapatanata, ca stiu Eu cum Te-am creat si Te iubesc! Ma lasi?
Am incotro?
Da, ai ... depinde de tine.
Doamne, stiu ca ma ascund de mine, stiu ca fug de Tine, stiu ca imi cladesc cu grija zidul chinezesc ... si stii ce? Vreau sa ne cunoastem! Vreau sa Te aud, sa Te vad, sa Te simt si apoi ... imi place sa stiu ca Tu ai grija de mine si ma iubesti.
imagine preluata de pe http://www.flickr.com/

Niciun comentariu: