joi, 10 septembrie 2009

atat de greu ... ?

Imi place sa tin lucrurile in control, sa le prevad dar vin zile cand asa ceva e imposibil, cand revin migrenele si par interminabile, cand ... parca pe fruntea mea scrie "proasta, urata" si alte asemenea apelative, cand corabiile par a se inneca, cand nu ma simt iubita, apreciata, cand realitatea bate imaginatia, cand mi se pare ca mai rau de atat nu se poate, cand trebuie sa iau o decizie ce mi-ar schimba radical viata si ... trebuie sa o iau ... atunci imi doresc claritate, imi doresc ca o voce sa strapunga cerul, o fata sa devina vizibila si sa imi spuna ce sa fac si cum sa fac iar eu sa urmez instructiunile.
Dar ... nu se intampla asta, nu primesc claritate, nici o voce nu strapunge cerul, norii nu capata fata umana si ... eu tot trebuie sa decid ce sa fac. Ce sa fac? Cum sa actionez? Doamne, ... ce sa cer? Ce sa fac?
"Aveti incredere in Dumnezeu si aveti incredere in mine" Ioan 14:1. Isus nu ne cere sa avem incredere, El ne porunceste sa avem incredere.
Incredere? Dar cum sa ... fac asta? As vrea sa fii aici langa mine, sa "vezi" cum e in "papucii astia"... .
Sa am incredere in Tine cand totul pare ciudat, abrupt, nesigur, cand .. parca totul o ia razna ... Sa am incredere in Tine ca esti alaturi, ca stii numarul la toate vrabiile galagioase ce fac planuri dimineata in timp ce se spala cu roua si stii cu precizie numarul firelor de par din capul meu, deci nu trebuie sa ma ingrijorez ca ele cad cu viteza si sa nu ma tem ca e posibil sa devin varianta feminina a lui Kojack. Sa am incredere in Tine ca detii controlul, sa abandonez problemele crizei, sanatatii, viitorului, banilor, relatiilor, ... totul in mana Ta. Sa am incredere ca Tu stii mai bine ca mine ce se intampla, ca stii viitorul, ca vezi dincolo de lumea mea marginita.
Sunt atata de tentata sa ma ingrijorez, sa port problemele, sa le despic in patru si iar si iar pana la milimiime de problema, sa analizez, sa ma panichez, sa vad pericol parca oriunde, sa nu ma iert, sa nu ma implic in relatii pentru ca s-ar putea sa iasa rau, sa nu iubesc pentru ca s-ar putea sa fiu tradata, sa nu spun din ce imi spui Tu pentru ca altii s-ar putea sa gandeasca rau de mine, sa nu fac ce spui Tu pentru ca altora li se pare nebunesc ...
Vad peste tot mesajele Tale de dragoste, imi soptesti ca sunt iertata, ma rogi sa Te las sa te ocupi de problemele mele, de viitor, sa ies din starea de anxietate si sa fiu libera, sa ma bucur ... dar facand asta ... viata mea s-ar schimba si ... eu n-as mai sti cum sa actionez ...
Ma uit la David un om in care ma regasesc si ... el spune ca isi pune increderea in Tine, ca Tu il salvezi, nu ii mai e frica pentru ca si-a pus increderea in Tine si teama de oameni a disparut, e fericit cine se increde in Tine ... si Tu stii ca vreau sa fiu fericita ....
Ma uit la pumnii stransi in jurul problemelor, au devenit vinetii incercand sa le tina in frau si Tu imi ceri sa le dau drumul ... si eu de ma mai tin? De Tine? Ma prinzi Tu?
Ma simt ca un vagabond prin lumea asta ... fara de radacini, fara de patrie, oarecum fara trecut, cu un viitor nesigur si Tu imi zici ca vrei sa ma infiezi? Tu vezi bine? Ma iubesti? Asa cum sunt?
Doamne, mi-i atat de greu sa las totul in mana Ta, sa am incredere ca Tu esti in control, sa Te las pe Tine sa lucrezi, sa am incredere in ceea ce imi spui cand ceilalti spun ca e nebuneste, sa iubesc cand nu e nimic de iubit .... dar ... nu mai pot, vreau odihna, vreau eliberare, vreau sa Te las sa ma iubesti, vreau sa Te ascult chiar daca asta aduce probleme si imi schimba viata. Am incredere in Tine ca Tu stii mai bine ce se intampla ...
Cerul nu s-a despicat si nici nu am auzit voci din ceruri insa ... Te simt alaturi, inima mea e plina de pace, sunt fericita asa cum zicea David, descopar ca am radacini, ca nu sunt singura, deodata problemele nu mai par ... imposibile si ... e atata de bine sa te stii iubita ... si viata incepe sa se schimbe pentru ca dragostea Ta ma transforma ...
Chiar daca viteza cu care se desfasoara viata pare sa ma distraga de la Tine, eu am incredere in Tine, vreau sa stau langa Tine pentru ca Tu nu ma abandonezi indiferent de circumstantele prin care trec, fie depresie, probleme, tradari, moartea celor dragi ...
Esti aici langa mine, sunt sigura de asta ... orice ar veni, oricat ar bate furtuna, oricate indoili ar veni, oricat de ranita as fi ... Tu nu ma abandonezi, Tu ma iubesti, Tu ma salvezi pentru ca am incredere in Tine.
Si vreau sa spun ca si Iov in 13 cu 15: "chiar daca ma va ucide, tot ma voi increde in El"!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nu este tragedie atunci când rătăceşti
Pe drumuri fără timp unde te poticneşti…
Dar este trist când pasul nu-ţi află regăsirea,
Prin care te cunoşti şi îţi salvezi zidirea.

Nu este fără sens să cauţi în trecut
Printre foi de carte pe unde ai zăcut,
Însă e inutilă privirea înspre urmă
Lăsată într-o eră bogată-n nori şi brumă.

Nu eşti chemat la Viaţă decât prin suferinţă,
Prin doruri şi eşecuri descoperi o căinţă,
Iar ea te-mbogăţeşte să fii ce nu ai fost
Te rupe de păcatul ce ţi-a fost adăpost.

Nu recunoşti Chemarea decât când vrei s-auzi…
Eşti confruntat cu temeri şi simţi că te scufunzi
În marea căutării eşti partea cea mai mică,
Şi-ai vrea să te găseşti fără dureri şi frică.

Nu este tragedie viaţa să ţi-o trăieşti…
Deşi, să fii atent cum tu ţi-o stăpâneşti!
Fost-a un Dar al Cerului ca noi să învăţăm,
Că viaţa este planul ce nu-l prea respectăm…

Anne spunea...

Frumoase cuvintele voastre!