sâmbătă, 19 septembrie 2009

"Fratele si Tatal meu"

Isus imi e mai mult decat cel mai bun prieten, imi e frate. Si imi vorbeste cu atata dragoste si incantare despre Tatal Sau, despre dragostea Lui pentru mine, despre grija ce mi-o poarta, imi spune ca L-a trimis pe Isus sa moara pentru mine si eu ma uit ciudat la Tatal Lui si ... ma intreb ce fel de Tata e El de isi trimite Fiul sa moara pentru mine ... Dar Isus imi reaminteste ca a inviat, e viu, n-a ramas in mormant, ca era necesar sa moara, ca El a acceptat sa vina pe pamant, sa moara, ca El stia asta cand a venit pe pamant, ca m-a iubit si a vrut sa moara pentru mine ...
Dar eu stiu ca Dumnezeu e Sfant, Sfant, Sfant, ca e Atotputernic, Omniprezent, Omnipotet, Omniscient, ca ochii lui sunt ca para focului si arunca torte de foc, ca fata lui nu poate fi vazuta, ca e drept ... ca nu ii poti vedea fata, ... Isus imi povesteste despre dragostea Lui atat de mare care s-a jertfit, care m-a dorit atat de mult aproape .... eu incerc sa ma uit la Tatal si tremur ... si mi-i frica ...
"Cella, Tatal meu te iubeste la fel de mult ca Mine, uita-te la Mine, Eu sunt ca El, Eu sunt Fata umana a Lui, am luat chip de om si vorbesc romaneste cu tine ca sa ma intelegi, ai incredere in Mine".
Ma simt iubita ... si golul acela sufletesc ce durea ingrozitor dispare incet, incet, ... si e atata pace si e atat de bine ... si lacrimile curg simtindu-am acceptata, iubita, ranile au disparut, se mai vad cicatricile ... iar eu nu pot decat sa spun: Taaata, desi nu Te inteleg, desi imi e frica de Tine, Te iubesc. Vreau sa fiu fata Ta!
Dar apar si indoielile ... oare chiar ma iubeste? oare nu imi joaca mintea feste? oare ... e adevarat? Isuse, e adevarat ... uita-te la mine ... Mi-i frica. Isuse, mai spune-mi despre Tatal, mai spune-mi despre dragostea Lui, mai spune-mi .... Am incredere in Tine, esti aici, Te simt si chiar daca uneori nu mai stiu nici eu ce simt ... eu stiu ca esti in mine ... chiar de nu pot explica logic si fizic, eu stiu unde esti, esti in mine ...
Si ca si un copil ma laud si eu cu Tatal meu ... Tatal meu e cel mai mare, cel mai puternic, cel mai creativ, mai ingenios, stie sa vorbeasca in foarte multi limbi straine, stie chiar si ingereste sa vorbeasca, e cel mai bogat, cel mai plin de dragoste, e mai tare decat orice imparat, presedinte, rege, terorist sau sef, are cele mai rapide "masini" - cele de la Formula 1 merg ca melcul pe langa ale Lui, aaaa si daca vreau sa vorbesc cu El nu trebuie sa imi fac programare, sa Il atept din delegatie, sa imi raspunda mesageria vocala, sau sa astept sa se trezeasca pentru ca El e aici langa mine .... si nu stiu cum sa iti explic dar e si langa Tine la fel de aproape ca si de mine si ... e langa fiecare om in parte ... eu nu inteleg totul, El imi spune ca voi intelege intr-o zi cand voi ajunge ACASA .... si aaaaaaaa, nu ti-am spus, casa mea nu e aici, El mi-a pregatit o casa in cer acolo unde e casa Lui si mi-a zis ca drumul pana la casa mea e din aur si ca portile si gardul au pietre pretioase din alea ca la magazinul cu bijuterii cu preturi ce iti sta mintea in loc cand le vezi... si mi-a mai zis de niste pietre insa ... nu am auzit de ele, ei ... eu sunt inca un copil dar abia astept sa merg ACASA la El.
Nu-i asa ca Tatal Meu e cel mai mare si tare?

Un comentariu:

Anonim spunea...

E cea mai scumpă din relațiile de pe acest pământ
Să ai un Dumnezeu in cerul Sfânt
Ce te ascultă orișicând
Si iți promite că nu vei fi singura nicicand..

As vrea să pot să spun mai bine
Să înțeleagă orișicine
Ce înseamnă a fi iubita
De Dumnezeul cel nemărginit
In veci fie al Său Nume Slăvit