vineri, 11 septembrie 2009

multumesc ...

Pentru ca traiesc, pentru o noua zi, pentru stelele ce inca slipesc pe cer, pentru cainele ce latra afara, pentru vrabiile ce fac planuri spalandu-se cu roua, pentru masinile ce circula pe sosea, pentru ca pot merge, pot vedea, pentru cafea, pentru albinele ce lucreaza la mierea cu care indulcesc cafeaua, pentru curentul electric, pentru computer, pentru inteligenta, pentru ca pot scrie, pentru Biblie - scrisoarea Ta de dragoste, pentru muzica, pentru ca o aud, pentru apa, sare, zahar, pentru legumele de unde imi iau necesarul de vitamine, pentru fructele colorate, zemoase si pline de vitamine, pentru urzicile pline cu fier ce ma inteapa, pentru verdeturile ce dau culoare si gust mancarurilor, pentru multitudinea de flori si culori ce dau farmec vietii, pentru ploaie, pentru norii pufosi, amenintatori si pentru cei cu forma comica, pentru zapada, pentru fulgii cu forma unica ce plutesc prin aer, pentru ca dupa ploaie si furtuna desenezi curcubeul pe cer ca semn al legamantului ca ... nu va mai fi un al doilea pototp, pentru dealurile colorate cu flori, pentru iarba si scaieti, pentru padurile ce in anotimpul asta devin atata de colorate, pentru ca sunt patru anotimpuri in care pot observa Mana Ta la lucru, pentru muste si tantari ce ma enerveaza, pentru pisiscile jucause ce fug dupa soareci, sobolani, fluturi si muste, pentru cainele ce pazeste casa, si cu greu multumesc si pentru cei de care mi-i frica pe strada, pentru vaci - ca asa ma pot bucura de lapte, branza si smantana, pentru oi ca sa pot gusta casul si urda si din lana carora facem haine , manusi si caciuli pentru vremea cand gerul parca trece prin noi, pentru microbi, pentru boli, pentru paine, pentru mamaliga, pentru pasarile domestice si salbatice, pentru ca din carnea lor imi asigur necesarul de proteine, pentru zambetul plin de ciocolata a unui copilas ce ii cad dintii, pentru bucuria unui batran, pentru prietenii de departe si de aproape, pentru familie, pentru servici, pentru colegi, pentru oamenii cu care ma intalnesc prin care ma binecuvintezi, cizelezi, modelezi ....
multumesc si pentru rutina,prin ea imi formezi caracterul, ma inveti rabdarea, ma ajuti sa invat sa Te ascult, sa iti vorbesc, sa Te vad, sa Te iubesc, sa ma leg de Tine, sa ma bucur de Tine ...
multumesc pentru dragostea Ta, pentru ca m-ai iubit atat de mult ca ai trimis Fiul Tau sa moara pentru mine, pentru ca asa jertfa s-a dat pentru pacatele mele, pentru ca prin sangele curs pe cruce pacatele sunt spalate si eu sunt curata, pentru ca acceptand iertarea Ta, Duhul Sfant e in Mine, adica Tu, Dumnezeu de trei ori Sfant locuiesti in mine, pentru scrisoarea de dragoste lasata pentru mine si pentru toata lumea - adica Biblia, pentru toti cei ce te-au cautat, au studiat, au scris si cartile lor ma ajuta sa Te cunosc, sa Te caut ...
multumesc pentru ca Tu vrei sa duci problemele mele in locul meu, vrei sa imi dai vindecare, uneori imi dai si boala ca sa ma potolesti, imi dai si necazuri ca sa Te vad mai bine, sa te simt mai bine, pentru ca aduci si oameni ce ma ranesc, jignesc, umilesc, pentru ca nu inteleg tot ce se intampla, pentru ca nu imi raspunzi la toate rugaciunile, pentru ca nu ma abandonezi, pentru ca sunt pretuita in ochii Tai, pentru ca m-ai adoptat, mi-ai dat un nume, m-ai facut fiica Ta, mi-ai vindecat sufletul, trupul, pentru ca sunt iubita Ta ...
multumesc pentru ca stii nevoile mele si ai grija de ele, ca viitorul nu e nesigur pentru ca e in Mana Ta, pentru casa ce o ai pentru mine, pentru binecuvantarile ce le ai pregatite pentru mine, pentru oamenii prin care ma vei creste si ma vei folosi ...
multumesc ca sunt vie si nu moarta in sicriu, pentru ca asa pot sa iti multumesc, pot simti vantul mangaindu-mi fata si pot sa ma bucur de Tine, de ceea ce imi dai ...
multumesc, multumesc, multumesc ....

Niciun comentariu: