luni, 7 ianuarie 2013

am ales sa ma las atrasa

"44 Nimeni nu poate veni la Mine dacă nu-l atrage Tatăl Care M-a trimis." Ioan 6:44

Am fost creata dupa chipul si asemanarea Lui Dumnezeu, a pus in mine gandul vesniciei. Augustin spunea ca am fost creati cu un gol sufletesc ce nu poate fi umplut decat de Dumnezeu. Am fost creata sa fiu implinita numai daca Dumnezeu traieste in mine si eu in El si ca viata de aici nu-i totul ci mai este una vesnica. Asa am fost planuita, croita si creata.

Nu mi-am putut explicat de ce am vrut sa stiu mai multe despre Dumnezeu, de ce se starneau in mine doruri, de unde, mai nou, atata pasiune pentru studiu, cunoastere. Am citit versetul asta de multe ori ... insa nu l-am inteles ca acum. Pe Isus, Mesia nu L-as fi cunoscut daca nu m-ar fi atras Dumnezeu Tatal la El. 

Tata este Cel care a pus in mine dorul dupa El. El e Cel care m-a atras la El, a pus in mine dorinta de cunoastere a Lui, apoi mi-a luminat mintea sa inteleg cine este adevarata Lumina. Mi-a dat viata din Cel ce este Viata. Am cunoscut Adevarul, Cuvantul. Mi-a dat sa beau apa din Apa Vietii. Mi-a dat sa mananc Painea Vietii. M-a curatit, iertat, eliberat, sfintit. Am gasit in El odihna pentru sufletul meu zbuciumat si odihna sufleteasca a venit la pachet cu odihna trupeasca.

Duhul Sau este Cel care imi descopera incet incet aceste lucruri. El ma invata despre ele, ma ajuta sa le corelez, sa adun piesele ca intr-un puzzle ce prinde contur si sens. Daca sunt in continua crestere si schimbare este pentru ca Tatal creste in mine dorul dupa El, ma atrage mai mult si mai mult catre El.

Atragerea asta insa nu e ca la roboti. Nu e o atragere in care nu ai incotro. Alegi sa te lasi atras sau nu. Alegi sa vii la Isus atras de Tatal sau nu.  Alegerea are consecintele sale. 

Eu am ales sa Il cunosc pe Mesia, Pe Cel venit de Sus, Cel Promis, Cel asteptat, Mielul Lui Dumnezeu care ridica pacatul lumii, sa ma las atrasa de Tata, invatata, mustrata, cizelata de Duhul Sau. 
Am ales sa ma las atrasa!

Un comentariu:

Daniela@CutiaMagica spunea...

Frumoase cuvinte.
Am gasit ceva asemanator si la fel de profund si in aceste cuvinte:
http://cutiamagica.blogspot.ro/2013/01/trupul-omului.html