duminică, 6 ianuarie 2013

multumesc - Psalm 50:14

"Adu-I ca jertfă lui Dumnezeu mulţumire şi împlineşte-ţi promisiunile faţă de Cel Preaînalt!" Psalmul 50:14

Tata, 
multumesc pentru o noua zi in care pot sa-Ti multumesc. 
Multumesc pentru sanatate, apa si paine, mancare, haine si papuci, frig si soare, zapada si ploaie, vant si adieri usoare.
Multumesc pentru pasarile ce mai cirirpesc cand iese soarele si ar vrea sa se balaceasca in lumina si caldura.
Multumesc pentru familia mea.
Multumesc pentru prietenii mei de departe si de aproape.
Multumesc pentru ca in Christos, Mesia am o familie mai mare decat mi-am inchipuit.
Multumesc pentru ca imi esti Tata si m-ai atras la Tine.
Multumesc ca fara atragerea ta nu L-as fi gasit pe Mesia.
Multumesc pentru ca Duhul Tau m-a ajutat sa inteleg cine e Isus, Mesia.
Multumesc ca mi-ai dat darul credintei.
Multumesc pentru iertarea pacatelor si viata vesnica.
Multumesc pentru ca in Tine am un viitor si o nadejde.
Multumesc pentru incercari, dureri si furtuni ... ma simt ca o trestie care pare ca se frange insa pe care Tu o ridici cu tandrete, rabdare si putere.
Multumesc pentru Cuvantul Tau scris - Biblia (Vechiul si Noul Testamanent).
Multumesc pentru Cuvantul intrupat adica Isus, Mesia.
Multumesc pentru rugaciunile ascultate.
Multumesc pentru minunile ce le faci in viata mea sau a celor de langa mine.
Multumesc pentru dorul dupa Tine ce L-ai starnit in inima mea.
Multumesc pentru ca ai poruncit sa am o zi de odihna in care sa aduc o jerfta de multumire.
Multumesc pentru legea Ta care ma invata, indruma dar multumesc pentru Isus care imi da viata si ma elibereaza.
Multumesc pentru minunea bisericii - adica pentru cei ce cred in Tine si formeaza biserica.
Multumesc pentru ca esti Stanca in care ma ascund cand vin furtunile, necazurile, durerile.
Multumesc pentru ca esti Lumina, Viata, Apa, Paine, Pastor, Vita, Cuvant, Rege, Mare Preot.
Multumesc ca mi-i mintea intreaga si pot conexa informatiile, pot multumi.
Multumesc ca imi esti Tata si m-ai adoptat facand din mine fiica de Rege.
Multumesc ca ma pregatesti pentru nunta din cer, pentru Mire, pentru Mesia.
Multumesc ca mi-ai pregatit un loc ACASA unde o vesnicie voi sta cu Tine.
Multumesc ca Tu ai un plan si dinainte de a fi creat ceva, eram si eu in planul Tau.
Multumesc ca nu am aparut dintr-o intamplare nefericita ci Tu stiai de mine si veghezi peste mine.
Multumesc ca nu mai e nimeni ca mine si sunt unicat. Sunt asa cum Te-ai gandit Tu.
Multumesc pentru darurile si talentele ce le-ai pus in mine ca sa lucrez cu ele pentru Tine.
Multumesc pentru dragostea Ta.
Multumesc!

3 comentarii:

Livius spunea...


Sunt multe motive de multumire, si nu le vom enumera niciodata pe toate. Astazi sunt acestea, In alt astazi vor fi si altele, si asa mai departe... Ma bucur de bucuria ta, manifestata in multumiri. De asta sunt atatia crestini "morocanosi", pentru ca nu stiu sa spuna un "multumesc" Fii binecuvantatas de Domnul, Fata de Domn.

cella spunea...

Multumesc Domnului si pentru dumneavoastra!

Charys spunea...

O leapsa si un premiu:
http://inhisgraceforever.blogspot.ro/2013/01/leapsa-si-premiu.html