joi, 3 ianuarie 2013

despre furtuni

Mi-am gasit un motto pentru anul acesta. Numai ca nu ma asteptam ca furtunile sa apara chiar din prima zi ...

De Craciun am primit cadou o carte scrisa de Dragomir Bojan - "Inca putina vreme". Am ajuns cu cititul pe la jumatatea ei si am gasit un material in care vorbeste despre furtuni. De unde vin, de ce vin si ce iau cu ele.
Furtunile vin ca sa aminteasca de Dumnezeu, sa ne cunoastem pe noi si sa ne ia ceva pretios.

Primele doua aspecte le stiusem, experimentasem insa la al treilea nu ma gandisem desi pierdusem multe in ele. Si, imediat am analizat sa vad si sa gasesc ce as avea pretios. Mi-as ras in sinea mea si am concluzionat repede: nu am avere, n-am aur si pietre scumpe ... n-am multe, deci ce-ar putea sa mi ia? Orgoliu, mandrie, relatii, oameni dragi ...

Nu am de gand sa imi schimb motto-ul. Sunt constienta de riscuri, dureri, lacrimi ... vreau sa Il cunosc pe Cel ce este "Eu sunt!". El ma indeamna sa nu imi fie teama!
Jews News - Rise and Shine and enjoy this magnificent sunrise over the Holy city of Jerusalem, our eternal Jewish capital!

Niciun comentariu: