marți, 1 ianuarie 2013

incurajare provocatoare

Azi e prima zi a unui nou an. Nu mi-am facut lista cu planuri. Nu am anexe la lista. M-am lasat de facut planuri pentru ca era frustrant sa vad ca nu le puteam duce la capat, ca ieseau invers de cum le faurisem eu ... Singurul plan ce ramane in picioare e sa ma las modelata, schimbata, provocata de Duhul Domnului.

"15 Atunci Isus, ştiind că au de gând să vină să-L ia cu forţa ca să-L facă rege, S-a retras din nou la munte, doar El singur.

16 Când s-a lăsat seara, ucenicii Lui au coborât la mare, 17 s-au urcat într-o barcă şi s-au dus înspre partea cealaltă a mării, la Capernaum.

Se făcuse deja întuneric şi Isus încă nu venise la ei, 18 iar marea devenea agitată, pentru că sufla un vânt puternic. 

19 După ce au vâslit cam douăzeci şi cinci sau treizeci de stadii, L-au văzut pe Isus umblând pe mare şi apropiindu-Se de barcă şi li s-a făcut frică. 

20 El însă le-a zis: „Eu sunt! Nu vă temeţi!“ 

21 Atunci ei au fost gata să-L ia în barcă. Şi barca a ajuns imediat la ţărmul spre care se îndreptau." Ioan 6:15-21

Am o incurajare si o provocare pentru noul an din acest text. Sa Il cunosc pe Cel ce imi spune: „Eu sunt! Nu vă temeţi!“. Cand i S-a revelat lui Moise, i-a spus ca Cel ce vorbeste este "Eu sunt!". Ma gandesc la intreaga pleiada de oameni ce L-au ales pe Domnul si L-au ascultat. Si lor li s-a revelat Cel ce este "Eu sunt!" Insa in tot acest proces de revelatie, cunoastere, intelegere e important sa nu ma tem. Domnul stie ca frica paralizeaza mintea, vointa si trupul. 

Isus apare la ucenici cand era noapte, furtuna, marea care de obicei era calma acum era infuriata si ei erau singuri. Umbla pe apa pana la ei si cand vede ca erau terorizati de frica, le vorbeste: „Eu sunt! Nu vă temeţi!“ . Nu umblu pe mare prea des insa sunt pe marea vietii si furtunile se starnesc cat ai clipi, intunericul apare sa faca ravagii, disperarea si frica pun stapanire incet incet pe intreaga fiinta paralizand mintea si inima.

Mesajul Lui Isus e limpede, clar, scurt si concis: „Eu sunt! Nu te teme!“ . Vreau sa mi-l iau ca motto pentru acest an. E o provocare la a-L cunoaste si o incurajare pentru fiecare clipa. O incurajare provocatoare sau o provocare incurajatoare!

13 comentarii:

Misu Radovici spunea...

Indraznet tel ti-ai propus ...
Faca-se dupa credinta ta ... ar spune textul sacru ... si cred ca daca iti doresti cu adevarat se poate ...
Enjoy life! Enjoy DADDY!

cella spunea...

Daca nu visez maret atunci ce asteptari sa am?

La multi ani M&K si multe binecuvantari in noul an!

Misu Radovici spunea...

Drumul de la vis la realitate e cel mai greu, nu? Si cel mai provocator ...

cella spunea...

Deja nu mai e chiar vis ci e un o realitate uneori timida ;).

Insa vreau sa trec de timiditate ;)

Misu Radovici spunea...

Deci ramane provocarea ... si lupta ... si dorinta de victorie ... si victoria in sine!
Telul e ... zilnic nu-i asa?
:D

cella spunea...

Da, e un tel zilnic, frumos, inaltator si ... de poveste cu minuni de la Tatal minunilor!

Misu Radovici spunea...

Asa te vreau ...
Mult succes in ceea ce v-ati propus (you and DADDY that is ...) ...
:wink:

cella spunea...

Multumesc Misu.

O sa fie de poveste ce va fi ... iti dai seama, nu?

Livius spunea...


"Nu te-ndoi cand bate greu furtuna..." suna cuvintele incurajatoare ale unei cantari. Bini, bine, dar ia sa te vad cu cata bucurie canti cand chiar bate furtuna.
Ti-as da totusi un Cuvant de meditatie in plus, sa vezi ca vantul, sau Crivatul, au totusi un mare rol in relatia Miresei cu Mirele Ei.
Uite ce dorinta are acea Mireasa: "Scoala-te, Crivatule! Vino, vantule de miazazi! Suflati peste gradina mea, ca sa picure miresmele din ea!
Sa intre iubitul meu in gradina Lui, si sa manance din roadele ei alese!-" Cantarea Cantarilor 4:16, in versiunea Cornilescu. Oare ai avea bucuria si placere intr-o asemenea rugaciune? Totusi prin acctiuni neplacute, se realizeaza minuni mari. Si oare ce minune ar fi mai "minunata" decat sa vina Iubitul si sa-si culeaga roadele.

Livius spunea...


Hai sa-ti mai dau un subiect de meditatie. Uite cum scrie, poate ca realitatea e alta :" ...ne bucuram chiar si in necazurile noastre; caci stimca necazul aduce rabdare, rabdarea aduce biruinta in incercare, iar biruinta aceasta aduce nadejdea.
Insa nadejdea aceasta nu inseala, pentru ca dragostea lui Dumnezeu a fost turnata in inimile noastre prin Duhul Sfant, care ne-a fost dat." Romani 5:3-5.

Uite, de Anul Nou, si pentru lungimea acestui an, m-am gandit sa-ti amintesc un verset si sa-ti fac o urare cu el: "Caci TU DOAMNE incununezi Anul cu bunatatile Tale, si pasii Tai varsa belsugul"

cella spunea...

Nu m-am gandit la versetele astea am sa le iau in considerare.

Furtunile se pare ca ma plac ;)) caci ma viziteaza des insa nu sunt singura ;).

Dar ... voi medita la versetele astea.

Oana spunea...

Mi-a placut mult ce ai scris, ce ti-ai propus...
Sa fie precum e bine inimii tale, Cella! Te imbratisez cu drag.
La multi ani!

cella spunea...

Multumesc frumos Oana!

La multi ani si tie si un an ... in care sa iti gasesti implinirea in El!