vineri, 18 ianuarie 2013

Nicholas James Vujicic

Cu cativa ani buni in urma, un prieten mi-a dat un clip si mi-a zis sa ma uit a doua zi la el. Era destul de tarziu in seara aceea si stia ca clipul acela ma va impresiona teribil. Incapatanata cum sunt ... mi-am zis ca ce poate fi atat de rau si grav incat sa nu ma uit. Normal ca nu am mai dormit in noaptea aceea. Am fost atat de impresionata de povestea baiatului nascut fara maini si picioare. I-am urmarit clipurile, evolutia ... Anul trecut s-a casatorit si acum asteapta un copilas.

Ieri, Daniel Branzai a postat cateva clipuri cu el si despre el. Mi-a placut o expresie a lui "Sunt Printul fermecator cu cateva piese lipsa".

2 comentarii:

Oana spunea...

Bun mod de a incepe ziua!

De cate ori il vad pe Nick, ori recitesc fragmente din a sa carte, ma rusinez... imi vine sa ma fac mica mititica, sa m-ascund...

cella spunea...

Nick e un invingator! Si asta pentru ca nu e singur ci Isus e cu el.

Isus face diferenta!