sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Raiul exista - Todd Burpo

Aseara am trecut pe la nepotul meu cel mai mare ca sa ne jucam un pic cu copilasii. Atat Catalin (nepotul meu) cat si Carmen (sotia nepotului meu) mi-au spus ca au o carte pe care trebuie sa o citesc. E vorba despre un copil de aproape 4 ani ce a fost in rai si povesteste cum e acolo. Mi-au spus ca e captivatanta, provocatoare nu o voi lasa din mana pana nu o voi termina.

Cartea este intitulata "Raiul exista" si este scrisa de tatal baietelui, pastorul Todd Burpo. Pentru cine stie engleza am gasit-o aici 

M-a provocat sa Il vad pe Isus, cerul, raiul altfel, sa scot de pe nas ochelarii de cal ce i-am luat de multa vreme. O alta carte ce "m-a destupat" cam la fel este Baraca scrisa de Wm Paul Young.
http://www.bookcounty.com/f/50-heaven-is-for-real-by-todd-burpo.html

Niciun comentariu: