duminică, 26 mai 2013

Multumesc! Te iubesc!

M-au trezit razele soarelui dupa ce picurii de ploaie aseara au creat un cadru si o melodie propice somnului. Vrabiile mele si-au baut deja cafeau si banuiesc ca ma cearta pentru ca am dormit un pic mai mult. Acum cred ca a ajuns mirosul de cafea la ele si ... fac o pauza de sporovaiala. In departare de aud niste ciori croncanind ... .

E ziua mea de multumire, e Shabatul meu. E o zi in care trebuie sa ma duc inaintea Domnului si nu ma pot duce cu mana goala ... trebuie sa aduc jertfe de multumire. Numai ca ritualul jertfelor s-a terminat. Ce pot sa duc? Cu o inima bucuroasa si multumita vreau sa imi reamintesc motivele care mi-au facut inima sa tresalte saptamana asta si pentru tot ceea ce mi-a dat Domnul sa-I multumesc.

Multumesc pentru viata, sanatate insa si pentru doctori, medicamente, cuvinte frumoase ce linistesc inima si mintea, zambete ce fac mai mult de o mie de cuvinte.
Multumesc pentru natura ce renaste dupa ploaie.
Multumesc pentru rasunsurile la rugaciuni.
Multumesc pentru durere si suferinta. Ele ma ajuta sa nu uit ca nu sunt vesnica aici si ca am un loc pregatit ACASA.
Multumesc pentru painea cea de toate zilele, pentru apa, sapun, haine si papuci.
Multumesc pentru inghetata si ciocolata.
Multumesc pentru oamenii noi ce ii aduce in viata mea.

Multumesc pentru ca imi deschide ochii sa Il cunosc, vad, aud, simt.
Multumesc pentru lacrimi, pentru vindecare, pentru dragostea cu care ma inconjoara in fata, in spate, in stanga, in dreapta, sus si jos.
Multumesc pentru legamantul pe care l-a incheiat cu mine prin jertfa.
Multumesc pentru iertarea ce am primit-o prin Isus Christos (Yeshua HaMashiach).
Multumesc ca Cel venit de Sus, Mielul Lui Dumnezeu care ridica pacatul lumii, Cel promis, Cel despre care au vestit toti profetii este Lumina lumii, Viata, Apa, Painea, Cuvantul intrupat, Adevarul, Calea, Vita, Vindecatorul ...
Multumesc ca pot sa ii spun Abba (Tata) si asta datorita sangelui curs din Cel ce este jertfa perfecta, Fiul Sau. Acolo la cruce am fost infiata de Dumnezeu Tatal.
Multumesc pentru Duhul Sfant (Ruach HaKodesh) care L-a trimis in si peste mine ca sa ma invete, incurajeze, imbarbateze, mustre si care mi-L arata mereu si mereu pe Fiul si pe Tatal.
Multumesc pentru Cuvantul scris, Biblia.

Multumesc pentru oamenii dedicati Lui ce au studiat, cercetat si care au scris despre ce au descoperit iar scrierile lor ma ajuta si pe mine sa invat despre Cel cu care am incheiat legamant prin jertfa.
Multumesc pentru incurajarile scrise sau verbale ce le-am primit saptamana asta, pentru zambete, pentru o mana intinsa ...

Multumesc pentru ca ai poruncit sa am o zi de odihna, de multumire ... Tu m-ai creat si stii cel mai bine de cata munca e nevoie si de cata odihna.
Multumesc ca in ziua de odihna nu ma lasi sa trandavesc ci ma chemi sa stau cu Tine, sa povestim, sa iti multumesc, sa imi recunosc statutul de creatura, de fiica si sa te recunosc ca Dumnezeu, Creator, Tata.
Multumesc! Te iubesc!

2 comentarii:

A.Dama spunea...

Desi n-ai scris explicit ca multumesti pentru MINUNI, ai descris bine cateva! :)
Multumesc si eu cu tine pentru minuni!

cella spunea...

Am recitit ca sa vad si intr-adevar ... sunt uimita cum de mi-a scapat de minuni ;)).