joi, 30 mai 2013

sunt unicat!

Aseara, iar am trecut printr-o operatie ... tot la dinti. Un prieten m-a intrebat in gluma: "da, tu unde ti-ai plantat dintii de ai nevoie de atatea operatii?" Desi am programat operatia cu o doamna chirurg ... se pare ca dintii mei sunt facuti special. Sunt un caz aparte. Radacinile de la dintii mei sunt prinse pe sub maxilar, unele s-au lipt de sept si la extractii, au o placere deosebita sa ramana acolo si sa isi bata joc de dentisti ... spre disperarea lor insa si a mea.

Operatia era programata de vineri, emotiile erau mari pentru ca anticipam cumva ca ma asteapta alte zile de dureri, calmante de "cal", antibiotice, afte si tot tacamul insa daca nu ar fi intervenit Domnul impreuna cu ingerii Lui cred ca o luam razna.

M-am rugat disperata, chirurga incepuse sa fie si ea exasperata ca nu poate scoate o radacina ce ramasese rupta  sub maxilar insa lipita de sept... dentista imi tinea fata in palme aratandu-mi ca imi intelege durerea, asistenta isi dadea tot concursul pentru a se termina operatia si a se scoate radacina buclucasa.

Dupa  trei ore si jumatate eram extenuata, radacina buclucasa fusese extrasa iar chirurga repeta ca asa ceva n-a mai vazut si intalnit ... nici macar in carti. Sa imi mai spuna cineva ca nu sunt unicat ... ca il / o trimit la chirurg.

Mi s-a dat reteta insa dentista vazandu-ma cum arat ... banuiesc ca eram cam alba, mi-a zis ca se duce ea la farmacie sa imi cumpere medicamente pentru ca ii e teama ca am sa lesin pe strada. Am ramas pe scaun si i-am spus asistentei ca intense rugaciuni am mai inaltat de pe scaunul din cabinet. Mi-a spus ca nu am fost singura care s-a rugat ...  Si ea s-a rugat sa isi puna Domnul mana peste chirurga, sa le dea lor intelepciune ce ustensile sa foloseasca sau sa trimita Domnul ingerii sa impinga radacina aia de sub os ca sa iasa afara. Asa m-a impresionat! Apoi am verificat telefonul si o prietena stiind unde sunt imi scrisese ca se rugase pentru mine si pentru operatie.

Desi arat ca dupa o extractie complicata ... ma simt binecuvantata de Domnul pentru ca a lasat, asezat langa mine oameni cu inima mare carora sa le pese de durerea mea, care inalta rugaciuni pentru mine, care nu ma lasa sa lesin pe strada, care se roaga sa nu  intervina complicatii si cer vindecarea locului cusut acum.

Ma intrebam daca cumva am probleme cu dintii pentru ca ar trebui sa vorbesc mai putin. Asistenta insa mi-a zis ca ea crede ca poate asa se lucreaza rabdarea, increderea, ... Ohh, da! Nu invat eu acu despre incredere de la Isaia?

12 comentarii:

livius spunea...


Pai de fapt tu nici nu ai avea prea mare nevoie sa vorbesti auzita, ca tu te faci oricum auzita vorbind cu... degetele. Ori asta nu-i vorba? Doamne, ca nici nu mai stiu ca sa zic, ca iar ma ocarasc prietenele tale !

P.S. Imi pare nespus de rau ca trebuie sa treci prin stari de durere, dar nu uita un lucru : durerea ne este data ca un dar, si asa ramane pana la capat.

livius spunea...


Stiu ca mi se va sugera sa am parte de cat mai multe astfel de "daruri", dar nu eu sunt la impartitul lor. Totusi am avut si eu parte de o gramada mare de astfel de daruri.

Iti doresc o zi fara dureri.
Ia ceva pastile si apoi crede si vei fi tamaduita, asa mi-a sugerat odata un prieten.

cella spunea...

Si scrisu e tot un soi de vorbit.

Durerea e un dar. No, cred ca stie Domnul de ce mi l-a dat si trebuie sa ii multumesc.

cella spunea...

Sunt deja pe antibiotic, calmante ... si cred ca Domnul face, aduce, are grija de procesul de vindecare.

Multumesc pentru sfaturi, grija si pentru ca mi-ati reamintit ca si durerea este un dar.

Kostinush spunea...

Iti doresc o vindecare grabnica.Am auzit de asa ceva ...dahh nu am intalnit o persoana care sa aiba asa ceva . Take care :*. Grija sa nu manaci fierbinte si lactate daca nu au apucat sa iti spuna.

cella spunea...

Cheese cake merge nu?

A.Dama spunea...

Daca zici ca a trecut greul, atunci ne putem lua de mana, ca si eu astept refacerea deplina - dupa ce-a trecut greul.

Doamne-ajuta!

cella spunea...

Azi ma duc la verificare si o sa aflu daca nu am creat nici o complicatie unica ;)). Sper sa nu aud vesti de astea :D.

Kostinush spunea...

Nu prea cred ...o fi cake...dah e cu branza ...si daca inghiti antibiotice e bine totusi sa eviti chiar si o prajitura de acest gen. :lol: Sper sa treci cu bine. :*

livius spunea...


Se vede treaba ca-i... tare serioasa, cu durerea de masele, ca esti tare scumpa la vorba.

cella spunea...

Kos,
too late. M-am infruptat cu mare pofta si bagare de seama din acel sheese cake :D.

cella spunea...

Durerea nu e cumplita insa am citit o carte si de asta am fost tacuta si in afara spatiului virtual.

Multumesc de grija si rugaciuni.