vineri, 31 mai 2013

o perla in nisip

Inainte de a pleca la operatie, miercuri, dupa amiaza, am imprumutat o carte ... Aveam nevoie de ceva care sa imi distraga gandurile. Si ... m-a captat cartea asta. E o poveste despre Salmon si Rahav, parintii lui Boaz, strabunicii lui David.

De regula nu citesc povesti siropoase, romane - si de la cartea asta nu se face diabet in mod sigur. Am vrut sa vad ce abordare are autoarea despre aceasta poveste. Recomand cartea care mi-a prins toata seara de ieri si dimineata asta. Deja am inapoiat cartea spre marea surprindere a persoanei de la care am luat-o. "Adica ai terminat-o? E totusi grosuta!". Persoana respectiva nu stie ca am fost intr-un soi de competitie de citit si mai mult ... de cate pagini pe ora reuseam sa citim ... Am lasat ritmul mai moale ca nu mai sunt intr-o competitie acum. Poate ca mai sunt inca in competitie cu mine insumi ...

E o poveste de iertare, de rezolvare a conflictelor interioare, o poveste despre niste personaje din Biblie care  doar sunt pomenite insa nu ne sunt date detalii despre viata lor.

Niciun comentariu: