miercuri, 12 ianuarie 2011

Gold Star Blog Award

Am gasit dimineata un mesaj de la Misu prin care ma anunta ca am primit un premiu pentru anul 2010: "Fiindca s-a incheiat de ceva vreme 2010 ... am hotarat ca sa fac o mica "decernare" de premii.
E personal demersul ... iar alegerile le-am facut in baza a ceea ce citesc in mod regulat sau a ceea ce citesc prietenii mei in mod regulat deoarece fara "ajutorul" lor nu as fi gasit anumite spatii virtuale ...
Asa ca as vrea sa le multumesc pe aceasta cale si sa ii indemn sa "imparta" fiecare resursa pe care o gasesc deoarece ... in mai mult de 99.99% din cazuri sunt "chestii" utile.
Categoria "Gold Star Blog Award":

O categorie in care mi-am propus sa "premiez" ceea ce consider eu ca fiind blog "Gold" care de-a lungul timpului (mai lung sau mai scurt) m-a zidit, m-a impresionat si mi-a dat un imbold (si nu numai) atunci cand poate aveam nevoie."

Misu asa cum iti scriam si tie, sunt impresionata ... nu ma asteptam deloc .... Ma bucur ca framantarile si miile mele de intrebari mai provoaca si pe altii in cautarea frenetica de a ne sti iubiti de Printul Pacii, Mesia, Fiul Lui Dumnezeu. Vreau sa ii dedic Lui acest premiu, e meritul Lui pentru ceea ce apare pe blog si in nici un caz al meu ... si stiu bine ce spun.

Niciun comentariu: