sâmbătă, 8 ianuarie 2011

primesc cadouri ... la cruce

Habar nu am ce a fost sau a facut Maria Magdalena insa ma regasesc in ea, in cautarea ei disperata de a fi acceptata, iubita, pretuita, de a avea valoare, de a iubi si a se sti iubita, de a primi iertare si nu o iertare superficiala ci una care aduce vindecare ... si toate astea le primeste de la Isus, de la Cel caruia ii spala picioarele, Cel caruia fara cuvinte ii recunoaste autoritatea de Domn in viata ei ....
Stiu ca toata lumea e pacatoasa si e ok ca sunt si eu pe acolo insa sa fereasca Sfantu sa mi se spuna mie ca-s pacatoasa. Eu sa am pacate? Unde, cand, cum, ce? Si mai gasesc intrebari si apoi tine-te bine ....
Constienta faptului ca eu, Cella sunt pacatoasa am capatat-o la cruce ... si n-am fost in Israel, pe Golgota. M-am intalnit cu Christos cel crucificat aici in Romania, aici unde traiesc ... Desi aparent eram ok, sangeram toata, eram cam in coma de la atata suferinta fizica, emotionala si psihica ... Efectiv am strigat: "Doamne, fa ceva! Ori ma iei de aici, ori faci ceva." N-a venit un inger, n-a venit arhanghelul Gavril sau Gabriel sa imi spuna cine stie ce. Nu pot explica in cuvinte cum m-am intalnit cu Isus pentru ca e o experienta ce nu poti sa o descrii, o simti. Atingerea Lui schimba, transforma, vindeca, iarta, e plina de iubire.
La cruce am primit dragostea Lui si nu e o dragoste XXX cum unii incliniti spre perversitate spun, e o dragoste ce transforma, e o dragoste ce face ca poverile pe care cu o mandrie proasta le-am purtat si ingrijit ani de zile sa dispara, efectiv simti ca spatele se indreapta, poti ridica ochii, poti sa te uiti in ochii Celui ce are carnea rupta pe El, sangele se scurge din fiecare rana, spinii parca au ca uni scop sa sfasie cat mai profund pielea de pe cap si frunte ... Privindu-L pe Christos pe cruce nu m-am simtit dispretuita, data deoparte ci iubita, iertata .... eliberata ... lacrimile ies singure fara nici o jena ... ca si cum ar dezinfecta ranile proaspat curatate ...
La cruce am stat de vorba cu Isus despre cine sunt, despre cine este El, despre ce face El pentru mine, despre dragostea plina de sacrificiu care mi se ofera, despre oferta de a o primi si ... privindu-l pe Christos, m-am uitat in ochii Lui sa fiu sigura ca nu e nimic ascuns, ca nu voi fi pacalita ca de obicei ... mi-a spus ca tot ceea ce Il intereseaza e sa Il cred ca ma iubeste .... Atata vrei sa fac? Nu vrei sa ma dau peste cap cu cine stie ce chestii? Sa merg pe burta toata viata ca sa imi arat recunostinta? Sa ma izolez de oameni sau mai stiu eu ce? Sa cred si sa accept dragostea Ta? Atata?
Nu am fost santajata emotional, nu am fost in cine stie ce transa ci a fost o intalnire reala, o discutie cum nu am avut alta cu nimeni, nu am fost fortata sa accept dragostea Lui ... Am acceptat-o acolo la cruce si am decis sa traiesc crezand ca sunt iubita, iertata, eliberata, salvata. N-am stiut ce ma va astepta si am fost socata cand am inceput sa simt cum o bucurie fara motiv a inceput sa inunde viata mea.  O bucurie care sa nu dispara  pe cand incercand sa o intelectualizez, o pace fara seaman a inceput sa imi linisteasca fiinta, un puternic sentiment ca sunt iubita asa cum sunt ... efectiv asa cum sunt m-a coplesit. Poverile ce ma faceau sa tin ochii in pamant au disparut si daca din reflez imi tineam ochii in jos si o vreme am mai mers asa ... incet, incet spatele a inceput sa se indrepte, ochii au inceput sa caute ochii altora, sa lumineze cum nu au facut-o niciodata ....
Christos cel crucificat mi-a dat daruri, daruri nemateriale, daruri ce mi-au schimbat viata cu susul in jos: mi-a luat frica de moarte, mi-a schimbat dragostea mea plina de egoism intr-o dragoste ce poate ierta pe cei ce m-au desfiintat, o constientizare a ceea ce sunt si care ma face sa seaman cu vamesul care nu poate sa spuna decat: "Doamne, ai mila de mine pacatosul!", o dragoste pe care nu o mai intereseaza doar persoana intai ci vede nevoile altora si oricat de greu i-ar fi sare in ajutorul altora sau altfel spus o dragoste careia ii pasa mai mult de ceilalti decat de ea, o inima bucuroasa, o viata dedicata, o dragoste nesabuita ce nu tine cont de reguli, logica ... o dragostea ca a Lui Christos.


Niciun comentariu: