luni, 14 februarie 2011

1+1=2 sau 1+1=1?

Azi e una din zilele cand se inregistreaza cele mai multe sinucideri pe fata pamantului, atat la fete/femei cat si la baieti/barbati. De ce se sinucid oamenii astia? Pentru ca ziua de 14 februarie este cunoscuta ca si ziua Sfantului Valentin, sau Ziua indragostitilor. Si pe lumea asta sunt oameni care nu sunt indragostiti, dar care isi doresc sa fie. Si cum azi, dragostea pare ca da peste margini, unii efectiv nu suporta psihic presiunea data de supercomerciala zi a indragostitilor.
Azi e liber la casatoriile de-o zi. Adica azi poti sa faci ce vrei cu cel/cea de care iti place. Maine casatoria e nula, deci ... esti liber/a din nou. Azi, iti permiti sa faci declaratii pompoase, maine le poti uita pentru ca ziua a trecut. Pe mai toate produsele ce se ofera astazi scrie I LOVE YOU! sau pe romaneste TE IUBESC!
In Mall-uri si restaurante azi nu ai loc la nici o masa, toate sunt pline ... cu indragostiti, normal.
Dar ce se intampla cu cei singuri? Ce se intampla cu cei care nu au pe nimeni? Cei care azi se simt neiubiti, nedoriti? Cei/cele care astazi nu vor primi o inima rosie, o jucarie plusata sau mai stiu eu ce chestie ...  Ii aruncam la lada de gunoi a societatii, ii declaram retarzi? Ne putem lipsi de ei? Cine sunt ei? A cui sunt? Cine ii iubeste? Unde imi gasesc identitatea? Sunt ok daca de Valentine`s day ma scoate X sau Y in oras si sunt casatorit/a o zi? Daca imi fac de cap azi?
Mi-am gasit identitatea si nu vorbesc de cea inscrisa in cartea de identitate. Sunt infiata de Dumnezeu prin Christos. Sunt o printesa a cerului. Sunt fiica Lui Dumenzeu care ma iubeste mai mult decat poate mintea mea ingusta sa priceapa, sa viseze, sa conceapa. Si Dumnezeu nu ma invita pe 14 februarie spunandu-mi: "be my valentine!" = fii Valentina mea!
Sunt lumina ochilor Lui Dumnezeu, nu o Valentina de 14 februarie.
Sunt fiica Lui Dumnezeu, nu o iubita de-o zi.
Sunt mireasa Lui Christos. Si-a dat viata pe crucea de pe Calvar ca eu sa ii fiu mireasa Lui.
Sunt frumoasa Tatii, nu o epava, ciudata, sau orice alt epitet ce imi este pus de Valentini sau Valentine.
Stiu cine sunt si nu e nevoie de o zi speciala in care Dumnezeu sa imi spuna ca ma iubeste. Nici gand. O face in fiecare zi, in fiecare miliardime de secunda.
Si chiar daca intr-o zi, muntii s-ar gandi sa plece la plimbare si sa faca schimb cu marile la locuri, chiar  daca totul s-ar transforma intr-un haos total, Tatal meu care este Dumnezeul Atotputernic, Creatorul a toate, Cel ce sustine acest Univers nu isi va schimba dragostea ce o are pentru mine. Nimic nu Il va face sa ma iubeasca mai putin. Nimic nu Il va convinge sa nu ma mai iubeasca.
Nu ma invita la Mall si imi da o jucarie mai mult sau mai putin ieftina in ziua de 14 februarie. Ohhh, nu. Imi face zilnic cadouri. Mai mult de atat, ma vrea la El acasa si, mi-a pregatit o casa, la El acolo sus si Ioan spune ca nu o poate descrie. Deci degeaba m-as uita la SF-uri ca ce e acolo intrece orice imaginatie ....
"Pot sa se mute muntii, pot sa se clatine dealurile, dar dragostea Mea nu se va muta de la tine, si legamantul Meu de pace nu se va clatina, zice Domnul, care are mila de tine." (Isa.54:10)
 "Iata, te-am incrustat in palmele Mele" (Isaia 49:16)
"El vindeca pe cei cu inima zdrobita si le leaga ranile" (Psalmul 147:3)
Daca inima ti-i franta, simti ca esti sub nivelul marii, esti praf si pulberi, lasa-L pe Dumnezeu sa iti vindece inima, sa iti lege ranile, sa iti arate numele tau incrustat la cruce in palmele Sale, sa iti declare cat te iubeste.
Pentru ca stau in taina Celui Prea Inalt, ma odihnesc la umbra Celui Atotputernic si II spun Domnului: Refugiul meu, Fortareata mea, Dumnezeul meu in care ma incred. ... si Domnul imi raspunde: "Pentru ca ma iubeste, si Eu o voi scapa. O voi ocroti, caci stie Numele Meu. Va striga, si Eu ii voi raspunde. Voi fi cu ea in necaz, o voi izbavi si o voi onora. O voi satura cu viata lunga si-i voi arata mantuirea Mea"(Psalmul 91 personalizat).
Azi de ziua indragostitilor 1+1=2 sau ... mai mult.


 Dar, pentru mine 1+1=1 pentru ca Dumnezeu e cu mine, in mine, pentru mine. Suntem una. Eu si El
.
Multumesc Tanasa Gabriel Silviu pentru ecuatiile matematice explicite .... Imi fac ochii ca girofarurile deja ;)).

2 comentarii:

Oana spunea...

Cella,

Mi-ai adus aminte ce scriam in urma cu un an, de Valentinu':
http://convietuire.wordpress.com/2010/02/14/valentinu/

Asa e, dragostea Lui nu are nevoie de o zi anume.
Sa fii în ocrotire!

cella spunea...

Multumesc foarte frumos Oana;)
Ai dreptate, nu e nevoie de o zi speciala ca sa ne manifestam dragostea!