miercuri, 2 februarie 2011

Roni - copilul minune!

Roni Rusu este numele meu si sunt un baietel de 4 anisori, cei apropati imi spun Roni. De fapt, sunt comoara familiei mele, in sanul careia ma simt foarte bine. Atunci cand numarul crizelor nu e prea mare sunt o fire vesela, plina de sensibilitate; muzica si florile sunt prietenii mei insa tare mult as dori sa am si eu prieteni adevarati. Copiii nu se joaca cu mine fiindca eu nu stiu sa vorbesc si nici sa socializez cu ei.
La varsta de 6 luni m-am imbolnavit iar de atunci parintii mei se lupta din greu sa ma ajute sa ma fac bine. Visele si sperantele le-au fost naruite una cate una. La sfarsitul anului 2010 Dumnezeu a pus in inimile lor o noua raza de lumina si speranta prin medicina hiperbara. Dar, pt. ca aceasta sa se materializeze avem nevoie de sprijinul dumneavoastra.
In urma analizarii dosarului meu, domnul dr.Cristian Ion de la Centrul de medicina Hiperbara si Scufundari Constanta mi-a recomandat sa fac pt. inceput un ciclu de 20 de sedinte. O sedinta costa 400 ron. In total terapia costa 8000 ron la care se adauga cheltuielile adiacente de transport, cazare, masa.
Lunar parintii mei cheltuiesc pentru terapiile de recuperare (kinetoterapie, logoped, psiholog, medicamente) in medie 3 000 ron lunar. Singuri nu pot face fata unui astfel de efort financiar si de aceea va implor ajutati-ma sa ma fac bine. Doresc sa-i pot multumi mamei mele pentru toate lacrimile varsate si noptile nedormite.
Poti ajuta in mai multe feluri. Orice gand bun si orice mana intinsa stim ca va fi rasplatita de bunul Dumnezeu.

Este nevoie in primul rand de rugaciune ca Dumnezeu sa dea putere familiei si sa le mentina speranta vie, ca aceste tratamente sa ajute, ca Roni sa faca progrese si de asemenea ca Dumnezeu sa se ingrijeasca, asa cum doar El stie s-o faca, de toate nevoile lui Roni.
Roni ar avea nevoie de finantare pentru:
Recuperarea zilnica la Centrul Autism Transilvania: 1 ora de recuperare costa 25 lei. Orele lui Roni costa aproximativ 1700 lei lunar.
Tratament hiperbar (medicina hiperbara): pentru inceput 20 de sedinte, costul unei sedinte fiind 400 lei. Suma de care avem nevoie pentru a avea acces la acest tratament este 8 000 lei, la care se adauga cheltuielile de cazare, transport si masa (practic Roni impreuna cu mama si bunica lui vor sta la Constanta cca 3 saptamani). In total, e vorba de o suma de aproximativ 10 000 lei.
Familia poate suporta costul celorlalte terapii de recuperare (gradinita Malteza, logopedia), costurile tratamentului curent (lui Roni i se administreaza medicamente care se aduc din alte tari cum ar fi Frisium-ul, Pure DHA, etc.), costurile zilnice cu hrana si imbracamintea.
Daca doriti sa contribuiti financiar, contul nostru este:
Cod IBAN: RO23RNCB0632097805140001, Banca BCR Cluj-Napoca
Raspandeste vestea. Poti spune altora despre Roni.

Niciun comentariu: