miercuri, 16 februarie 2011

ce greu mai trece viata pe pamant - Chris

De cateva luni, il bat la cap pe Oti (Otniel Gavrilas), sa imi faca un videoclip la melodia lui Chris "Ce greu mai trece viata pe pamant". M-a intrebat cum vreau sa fie, ce sa puna in el si i-am zis ca vreau maci si peisaje de pe camp. Dar, saptamana trecuta l-a lucrat si socul a fost ... mare. Mie nu imi placea. Nu erau maci. "unde sunt macii mei?". M-a convins ca sunt acolo si doi maci ... pusi pentru mine.
Intre timp, l-am mai studiat eu ...si imi plaaaaaceeeeee.
Oti si Chris multumesc foarte mult pentru munca voastra - stiu eu ca Chris a avut ceva de zis la fiecare vers si imagine, pentru ca mi-ati facut moftul asta, ati tinut cont ... si de macii mei. Stiu ca n-am fost o draguta cand mi-am exprimat dezmagirea insa mai stiu ca ma suportati pentru ca tineti la mine.

Niciun comentariu: