duminică, 13 februarie 2011

multumesc ...

E duminica dimineata! E zi de odihna, zi ce mi-i data sa multumesc, sa aduc laude Domnului. Citeam undeva ca in ziua de multumire, de Sabat sa nu aduc nici o grija, nici o nemultumire cu mine, sa le las uitate, sa nu le mai car si azi cu mine. Daca le am cu mine, sunt impiedecata sa aduc din toata inima multumire.
Vreau sa multumesc ca sunt vie, ca pot sa sa ma misc, ca simturile inca functioneaza, ca antibioticile s-au inventat si functioneaza, ca aud vantul sufland cu putere afara, ca zapada acopere colinele dealurilor, ca stelele sclipesc in noaptea rece, ca luna trece mandra pe cer luminand cararile si potecile.
Vreau sa multumesc ca in toate astea Il vad pe Dumnezeu.
Vreau sa multumesc ca Dumnezeu e aici cu mine, in mine, ca ma iubeste.
Multumesc pentru nasterea lui Christos.
Vreau sa multumesc pentru cruce, pentru jertfa ce s-a dat la Calvar pentru mine ca eu sa pot fi iertata, eliberata, rascumparata, infiata.
Vreau sa multumesc pentru darul credintei.
Vreau sa multumesc pentru ca Christos e in mine, mi-a regenenat fiinta, mi-a schimbat si imi schimba viata.
Vreau sa Ii multumesc pentru durerile ce mi le-a dat, prin ele m-a sensibilizat, mi-a frant visele ca sa ma aduca de pe coclauri la El.
Multumesc pentru bucurii, pentru darurile neasteptate ce le-am primit.
Multumesc pentru prieteni, dar si pentru cei mai putin prieteni care m-au fortat sa fug disperata la Dumnezeu.
Multumesc pentru servici, pentru oamenii ce i-a pus acolo langa mine, pentru cei cu care vin in contact.
Multumesc pentru familia mea, pentru mama, fratii mei, cumnatele mele, nepotii si nepoatele, pentru copiii nepotului. Multumesc si pentru tata care acum e la Tine. Si, multumesc ca mi-ai dat oameni care ma sfatuie, carora sa le pese de mine, sa se roage pentru mine si care sa imi aminteasca de tata.
Multumesc pentru zambetele ce le primesc de la cei pe care ii intalnesc, pentru incurajarile lor, pentru mesajele ce le primesc de la ei.
Multumesc pentru oamenii din biserica mea micuta, pentru inima lor schimbata, pentru ca impreuna cu ei am vazut atatea minuni si rugaciuni ascultate.
Multumesc pentru Romania, pentru ca ai ales-o ca tara in care eu sa ma nasc, tara frumoasa, cu oameni ospialieri, frumosi, destepti, credinciosi. Multumesc pentru cei care conduc tara. Tu i-ai asezat acolo pentru o vreme si mie mi-ai spus sa ii cinstesc si sa ma rog pentru ei.
Multumesc pentru scriitorii (Brennan Manning, Philip Yancey, Max Lucado, John Piper si altii) care m-au ajutat sa imi pun propriile intrebari, sa mi le clarific, sa caut raspunsuri si sa imi reformulez intrebarile.
Multumesc pentru cei care scriu versuri care raman poezii sau devin melodii.
Multumesc pentru cei care compun muzica si o fac pentru Tine.
Multumesc pentru cei ce scriu pe bloguri si citindu-le gandurile, mi se par muntii usor de trecut.
Multumesc pentru ca tot ce am, am de la Tine, tot ce sunt, sunt pentru ca Tu asa ai vrut.
Multumesc ca viitorul e in mana Ta si fiind acolo, grija zilei de maine e tot la Tine si Tu stii ce e mai bine pentru mine. Astazi vreau sa multumesc, doar atat sa fac.
Multumesc, multumesc, multumesc ....

2 comentarii:

Tasha spunea...

Minunat! uite cate motive avem de-a spune - multumesc!

cella spunea...

Si incan-am scris tot;)
Multumesc de vizita doamna Tasha.