duminică, 11 aprilie 2010

la vanatoare ...?

"Ai auzit ca se face in localitatea Y o tabara pentru tineri peste 27 de ani? Vii? Sa rezerv si pentru tine un loc? Nu? De ce nu?"
Conferinte pentru necasatoriti, seminarii, tabere, diverse actiuni, manifestari ...? Sincer, mi se pare ca m-as duce ca intr-un targ de vite. O zi sau doua sau o saptamana de analiza. Sa vedem daca are dinti, daca nu e schioapa, cati ani are, daca e bolnava, daca vorbeste bine, ooo, ca sa nu vorbim de masuratorile corpului, daca poarta pantofi cu toc sau numai papuci comozi ... si alte obiective ce se bifeaza.
Unii migreaza prin biserici pentru ca nu sunt fete sau baieti de unde au plecat. Unii merg la cor, la activitatile grupului de tineri ca poate, poate "pica ceva".
Presiunea pusa de societate ii face pe unii disperati, pe unii enervant de disperati si recunosc ca devin nesimtita cu ei. Dar, unde e increderea in Dumnezeu?
Recunosc ca nu ma rog pentru acest subiect, sporadic m-am mai rugat insa am renuntat la acest subiect. Am alte lucruri mai importante pentru care sa ma rog. Stiu ca multi cunoscuti vor da ochii peste cap cand vor citi astea pentru ca ei ma vor "fericita". Dar eu, sunt fericita.
N-am nevoie sa fiu ajutata de nimeni in a-mi aduce acasa tot felul de personaje, nu vreau sa particip la conferinte, tabere, nu stiu ce serate speciale de intalneli ...
Unii se ocupa numa de facut lipeli, se cred asa de iscusiti de numa si unul din ei s-a dus la mama sa o intrebe daca ar putea veni la mine sa imi spuna de nu stiu ce macho care nu e in stare sa se duca de unul singur sa vorbeasca cu o fata. I-a explicat mama ca ideal ar fi sa nu apara in fata mea, pentru sanatatea lui iar macho sa faca bine sa nu apara nici el.
Nu pot sa ii inteleg pe acesti ... Aaaaghhhh. Efectiv nu le pasa de nici un sentiment al omului, de nimic? Calca in sufletului omului cu tancul, cu bocancii ... nici o treaba frate ... Alte griji nu au?
Pentru cei care sunt foarte preocupati de soarta celor "nefericiti" le-as sugera sa isi ia nevesta / sotul si copiii la plimbare ... ca a venit primavara si sunt atatea de admirat ... iar "fericitilor" le doresc o zi frumoasa, o zi senina, plina de bucurie, sa isi gaseasca implinirea in Hristos.
Si daca totusi sunteti ingrijorati: 1 Petru 5:7 spune asa: "Si aruncati asupra Lui toate ingrijorarile voastre, caci El insusi ingrijeste de voi"
Asteptati-va la miiiinuuuuni!!!!!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Desi noi calatorim prin lume pentru a gasi frumosul, trebuie sa-l purtam in noi insine sau nu il vom gasi niciodata.
A sti sa te multumesti cu adevarat cu ceea ce ai, poate conduce la cea mai mare fericire.Daca vrei sa fii fericita o clipa, razbuna-te... daca vrei sa fii fericita o viata, iarta!

elena marin-alexe spunea...

Orice vei cere cu credinta , vei primi.Oare aceasta promisiune nu este suficienta pentru tineri?

cella spunea...

Elena ... problema e mai ampla decat pare.

Tafnat_Paeneah spunea...

Ce rost am eu? îşi zice floarea-n tei
Când plouă-afară şi albine nu-s,
Şi frunze rupte-n tristele alei
Nu pot să spună ce aveau de spus…

Ce rost am eu? De unde vin? De ce?
Sunt prea devreme întâmplat în lut?
Sau prea târzie întrebarea e?
Sfârşitul poate fi un început?
Aşa se joacă-n lumea asta rea
Înverşunată înşelătorie
Că nu poţi singur viaţa a afla
De este moartă, dacă este vie…

Opreşte-te din întrebări şi ia
Din toate doar răspunsul tuturor:
Isus pe dealuri crucea o purta
Şi nu se întreba “de ce să mor?