sâmbătă, 24 aprilie 2010

vreau sa traiesc

Doamne, nu inteleg ceva. Tu ai zis ca daca Te urmez imi vei da o viata noua, bucurie, pasiune si eu nu le vad, nu le simt ... ca sa nu mai zic ca imi pari atata de departe. Ma uit la David si il cataloghez din Psalmi ca un instabil emotional, nu inteleg starile lui. Ce tot zice el acolo de bucurie, ca setea dupa Tine i-a fost potolita ... ca si eu te caut insa ... tot insetata sunt. Si uite vezi, si eu citesc Biblia, alte carti, merg la biserica, tin cat pot eu de mult sa respect regulile si regulamentele bisericii unde merg, tin cont de cultura noastra, tin cont de descoperirile facute in ultimii ani insa ... tot nu vad unde e bucuria, unde e viata aia de care ziceai Tu.
Carti peste carti, iar carti si informatii, studii, harti, povesti, filme, documentare despre Tine, despre legi, despre cum conexeaza Vechiul Testament cu Noul Testament, incerc sa tin minte toate unitatile de masura, toate strazile vechiului Ierusalim, mi-i capul toba de informatii si ma simt seaca, acra ... de viata, de tot...
Nu e drept ca Te gasesc citind Cuvantul Tau? Nu ai spus Tu ca Biblia e scrisoarea ce mi-ai trimis-o? Atunci, ce e gresit? Ca ... undeva e ceva ce imi scapa, insa nu stiu unde si ce ....

Cercetati Scripturile, pentru ca socotiti ca in ele aveti viata vesnica, dar tocmai ele marturisesc despre Mine. Si nu vreti sa veniti la Mine ca sa aveti viata! Ioan 5: 30-40.
Pfoailei ... adica tot studiind doar aflu informatii despre Tine, si nu pe Tine? Gasesc indicii, informatii despre cum esti, cine esti, planurile Tale insa nu pe Tine .... de asta sunt eu toba de carte...
De asta inima mea nu era multumita si ca sa taca ii mai dadeam cate o carte, tratat, seminar, activitate ca sa taca? De asta ea voia altceva? Ea stia ca nu in acumularea de informatii despre Tine esti Tu.
Pai acu ... David nu mai pare un labil emotional, un sentimental, acum David ... are dreptate in ceea ce zice. El de fapt se intalnise cu Tine. Acum era satul, setea ii era potolita, era fericit. Psalmii lui au acum logica ... Ca sa nu mai spun ca il invidiam ca Tu spui ca el e un om dupa inima Ta ...
 Deci, nu esti numai filosofie de viata arida, acra, morala, nu esti numai cod de legi, reguli, amendamente, esti real, esti accesibil, esti viu, esti de intalnit, nu esti doar o poveste. Iar intalnirea cu Tine e ceea ce schimba inima. Mintea mi se schimba o data cu acumularea de informatii dar inima urla dupa altceva si eu ii puneam pumnul in gura sa taca dandu-i informatii.
Oare de ce mi-am mutilat atata inima? Oare de ce nu am inteles mai repede ca de fapt am indrumatorul ce ma duce la Tine?
Doamne, am crezut ca dragostea Ta e teoretica , e ceva ce tine de intelectual, de minte. Nu e o dragoste ce ma atinge fizic. Da, am auzit ca Tu ai facut minuni insa ... ai facut cand erai pe pamant, apoi ... da, am mai auzit eu de unii ce zic ca sunt vindecati, dar n-am vazut cu ochii mei si nu pot sa cred eu toate povestile ... Sunt un om echilibrat totusi ... Ce echilibru? Ce ma tot dau eu mareata ....? Doamne ... sunt varzaaaaaa, varza ... pulberi  ..... jale mare .... Sunt ca si David, un pamant uscat, secatuit de viata, de vlaga, cunostintele ma fac mai seaca, ma fac dura ... si mi s-a acrit, nu le mai vreau. Vreau sa imi dai Tu viata si chiar de-am sa devin in ochii altora o sentimentala, o labila emotional, o ciudata ... nu-mi mai paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasaaaaaaaaaaaa! Vreau viata! Vreau sa traiesc viata aia plina de bucurie de care spui Tu, o viata cu placeri de care povesteste David!
Vreau sa simt dragostea Ta si la nivel fizic ... sa cobor din copacul cunostintei binelui si raului si sa vin la Tine.
Vreau sa traiesc! Vreau sa traiesc! Vreau sa traiesc!



6 comentarii:

disa spunea...

cand vom putea spune si noi: "harul Tau imi e deajuns"?

cella spunea...

cand in sfarsit cedam TOT armamentul din dotare ;)

denisia spunea...

Numai cand avem curaj sa punem intrebari, o sa gasim raspunsuri. Viata e o cautare un lung sir de intrebari.

cella spunea...

sau cand nu ne mai mutilam inima dandu-i surogate ....

Rodica Botan spunea...

...ca sa traiesti...trebuie sa fii gata sa mori Cella...

cella spunea...

cred ca si moartea asta e de fapt tot un proces, mori fata de cunostinte, mori fata de mandrie, mori fata de multe ... in fiecare zi cu cat sunt mai aproape de el cu atata mor mai mult fata de mine si de lume ...
Si mor ....