sâmbătă, 17 aprilie 2010

scrie poezii ... ACASA

Dis de dimineata am gasit pe blogul Sorinei Pirosca, sotia lui Ionatan, vestea ca acesta a plecat ACASA. Gasisem la A.Dama acu cateva zile ca Ionatan a intrat in coma si stiam ca e grav bolnav ...
Mi-am amintit cum am aflat de el, cum am corespondat cativa ani cu el intr-un grup de poezie crestina, cat de sufletist era ... Si toate sunt cu "era".
A plecat ACASA un om obisnuit, insa unul care L-a vazut pe Dumnezeu altfel decat mine. Dar citind poeziile lui, mi s-au aprins si mie beculetele si s-au dat valuri la o parte ca sa imi largesc orizonturile cunoasterii, vederii ... era un om obisnuit ce vedea altfel, era un artist, un poet ...
Doamne, multumesc pentru Ionatan, pentru ca prin poziile lui ai provocat inima, mintea, sufletul si imaginatia mea la a Te cunoaste, a Te vedea altfel ...
Am gasit o melodie cantata de Liviu Bocaniala si versurile sunt scrise de Ionatan.

4 comentarii:

kis spunea...

am aflat si eu ca Ionatan a plecat ACASA.
Dumnezeu sa mangaie familia in aceste momente cand marele poet crestin Ionatan Pirosca a plecat la Domnul.

cella spunea...

si ne ducem si noi ... pe rand ...

A.Dama spunea...

Am ascultat intr-o vreme piesa lui Liviu Bocaniala pe repeat.
In orice caz, va trece un timp pana voi realiza ca nu-l mai intalnesc pe Ionatan pana Atunci.
Sa ne rugam pentru mangaiere.
Si eu am nevoie...

cella spunea...

A.Dama am o veste buna pentru tine ;). Domnul ia acasa pe unii dintre noi mai repede. Si, .. pentru mine cerul e un loc mai de dorit cu fiecare care pleaca .. cei dragi sunt deja acolo ... si vreau si eu sa merg la ei.