vineri, 30 aprilie 2010

o asa femeie rar am vazut


FEMEILOR !!! Amintiţi-vă că un strat de praf protejează lemnul mobilelor...

O casă se transformă în cămin când poţi să scri "Te iubesc" pe praful de pe mobilă.

Eu singură munceam cel puţin 8 ore în fiecare sfârşit de săptămână pentru a lăsa totul perfect "pentru cazul că vine cineva". In final, am înţeles că "nu venea" nimeni, pentrucă toată lumea îşi trăia viaţa petrecând-o bine !!!

Acuma, dacă vine cineva, nu trebuie să explic în ce condiţii este casa : sunt mult mai interesaţi să mă asculte despre lucrurile pe care le-am făcut ca să-mi trăiesc viaţa şi să mă distrez.

Dacă nu ţi-ai dat seama...Viaţa este scurtă, petrece-o bine !

Fă curat, dacă e nevoie...

Dar ar fi mai bine să pictezi un tablou sau să scri o scrisoare, să faci o prăjitură sau un desert, să plantezi o sămânţă, să te gândeşti la diferenţa între "a vrea" şi "a trebui".

Fă curat, dacă e nevoie, dar nu ai mult timp...

Cu atâtea plaje pentru înotat şi munţi de escaladat, râuri de navigat, o berică de băut, muzică de ascultat, cărţi de citit, prieteni de iubit şi viaţă de trăit.

Fă curat, dacă e nevoie, dar...

Lumea de afară: cu soarele pe faţă, aerul în păr, zăpada care cade, o răpăială de ploaie... Ziua asta nu se mai întoarce...
Fă curat, dacă e nevoie, dar...

Ţine cont că bătrâneţea va sosi şi nu mai eşti ca acuma... Şi când îţi vine rândul să pleci, te vei transforma tot în praf.
Transmite-l tuturor femeilor minunate din viaţa ta...
Eu am facut-o deja !

7 comentarii:

Anonim spunea...

Femeia!

Ambalaj ce te vrăjeşte,
Trup felin, de catifea,
Însă, rău te păcăleşte
Dacă-l are... o lichea.

cella spunea...

imi pare rau ca imaginea asta nu poate fi vazuta gif.
ideea fotografiei cu femeia asta nu era ca arata bine si vrea sa scoata asta in evidenta ci ca si daca ar avea 7 maini tot ar mai avea ceva de facut.

si apoi, voi barbatii vreti "trup felin, de catifea" si daca l-ati primit nu inteleg de ce va mai plangeti?

Rascumparati Vremea spunea...

O da... e tare adevarata imaginea si tot ce ai scris...FEMEIA multifunctionala.
Oare pt noi mai avem timp? sa nu mai zic pt Domnul... treaba in casa niciodata nu se termina, mereu e ceva de facut. Mi-as dori sa am timp sa fac mai mult pt Domnul si pt altii, facand asa nu trece timpul fara folos.

elena marin-alexe spunea...

Pai ...stii ca ai dreptate?
Trebuie sa intrebuintam timpul si pentru bucuria inimii...

Tafnat_Paeneah spunea...

-asta e între voi femeile! dar şi bărbaţii se pricep la munca ce o faceţi!

cella spunea...

uuuu, orgoliu ranit?
..poate o sa primesc vreo phot cam la fel si cu vreun barbat ;))

Tafnat_Paeneah spunea...

CELLA! NU UITA! Întâi a fost întocmit Adam şi apoi Eva.... şi EVA fiind amăgită... a ieşit desenul tău si multe comentariii pîna aici ş-or mai fi cât ţine lumea ...succes la blog!