duminică, 8 august 2010

Mircea, Ema, Anna, Ralu, Flavius ...

In ultima zi de misiune am purtat un tricou ce are imprimat o fotografie cu Simba. E eroul din desenul anumat Lion king ce mi-i mie drag ... ca-i dolofan si comic. Numai ca Mircea Danciu imediat ce m-a vazut iesind din camera s-a apucat sa imi cante melodia "The lion sleep" si cum vocea lui e una rasunatoare ... imediat holul a devenit plin de curiosi: cine si cui ii canta? Ema Maximus i s-a alaturat imediat tinandu-i isonul.
Am crezut ca fiind oameni mari le va trece. De unde, ca au corupt-o si pe Raluca Farcas si a mai venit si Flavius Maximus si spre marea noastra surpriza .... cam toata lumea stia melodia asta.
Mi-a ramas numele de Simba dupa misiunea asta ...
Anna mi-a gasit melodia si ... asa le fac o surpriza si prietenilor mei carora le e dor de mine si mie de ei.

Anna cand a auzit ca vreau photo s-a dat cotita crezand ca scapa ... insa no way.
Anna si Ralu

da Ema draga am gasit si cu tine ...

pe langa ca are o voce foarte buna, Flavius stie sa invarta la clatite bine de tot

alta fotografie cu Mircea nu am gasit inca, dar ... fac eu rost de pe la cineva.

2 comentarii:

AnnaBananna spunea...

deci sa stii ca si eu cantam cu ei.... :D oricum, dupa ce ati plecat si am ramas in cladirea goala, mergeam pe holuri si camere si cantam cantecul asta, mi-a ramas imprimat:D AAaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :))))

cella spunea...

Anna ... deci data viitoare intri la cor? =)))