miercuri, 4 august 2010

Te caut!

De ce Te urmez? De ce am ales sa ascult ce spui Tu? De ce sa fac cum spui Tu? Pentru ca imi ierti pacatele? Pentru ca ma eliberezi de vinovatie? Pentru pacea sufletului si a mintii? Pentru ca ma vindeci cand o cer? Pentru ca imi dai paine si apa cand sunt in pustiu? Te urmez cumva din interes? Ma intereseaza minunile mari sau mici sau ma interesezi Tu? Iubesc minunile, spectaculosul, miracolul sau pe Tine?
Nu cumva sunt la fel ca multimile zgomotoase ce Te urmau din interes? Nu cumva trec totul prin filtrul logicului si al stiintificului proband orice spui Tu? Da, o fac. Cum sa cred ca Tu inmultesti painile si pestii? Cum sa cred ca Tu vindeci surzi, orbi, muti, ologi sau inviezi mortii? Cum sa cred ca Tu mergi pe mare ... si totusi Tie iti dau putina credibilitate insa sa cred ca si Petru o face, deja gluma se ingroasa ....
Uit ca Tu esti Cel ce a adunat moleculele atomilor si ai creat universul, uit ca ai creat apa si pamantul, ca ai pus stelele pe cer, uit ca ai creat semintele de grau si toate soiurile de seminte, ca ai pus viata in orice faptura din apa, ce zboara sau umbla sau se taraie ... uit ca Tu esti Cel ce a creat omul din pubere, din colb, din tarana, din praf ... l-ai udat cu apa si i-ai dat forma ... Te-ai jucat cu noroiul si i-ai dat forma de om .... si apoi i-ai suflat viata in nari si noroiul a prins viata ... S-a decolorat de la negru si daca ma gandesc bine nu s-a decolorat ci a trecut intr-o alta gama de culoare ... ca de la negru la roziu e totusi o diferenta ...
Pun la indoiala vindecarile facute de Tine pentru ca uit ca Tu esti creatorul a toate, Tu esti Cel ce a plamadit fiecare atom al corpului omenesc si ii stii mersul si Iti stii amprenta acolo ...
Imi place sa citesc si cand descopar o carte noua, vreau sa stiu cine e autorul, ce a mai scris, ce a facut in viata lui, ce e de capul lui, cine i-a influentat viata, ce turnuri au schimbat cursul vietii lui ... Citesc Biblia si vreau sa aflu cine sunt oamenii cu care ai lucrat, ce ai facut cu ei, cum i-ai modelat ... uneori ma las dusa de val si parca as vrea sa stiu cu exactitate fiecare strada pe unde a umblat Isus si au umblat oamenii cu care Tu ai lucrat si uit de Tine, uit ca de fapt Tu vrei sa ma inveti prin ei ... ma las defocalizata pentru ca uit pe cine urmaresc ... uit sa imi tin privirea atintita la Tine si nu la oameni ...
Sunt epuizata fizic, mental, emotional pentru ca mi-am luat ochii de la Tine ... Te-am cautat pentru minuni mari si mici, pentru ca ma ierti, pentru ca ma iubesti si asa am confort emotional, pentru ca imi asiguri hrana si imbracamintea ... Te-am cautat intr-un mod eronat, gresit .... din interes ...
Vreau sa ma uit in ochii Tai, sa Te caut pe Tine ... sa ma uit la ceea ce vrei Tu sa imi arati, la ceea ce vrei Tu sa vad, sa ascult ce zici Tu nu ce vreau eu sa aud sau sa inteleg ...
Si chiar de minunile ar inceta, chiar de mancarea ar disparea, de hainele ar fi vagi amintiri mai mult sau mai putin amare sa nu imi cobor ochii, sa nu imi mut atentia in alta directie ....
Te caut pe Tine, Tata, Fiu si Duh Sfant!

Niciun comentariu: