marți, 26 aprilie 2011

Велики и чудны дела Твои - Церковь Дом Хлеба

In 2004 in prima mea misiune in Moldova de dincolo de Prut, trei baieti despre care nu aveam o parere prea buna au iesit in fata, fiecare cu cate o chitara in mana. Bineinteles ca am gandit: uite la ei mistocarii. Mi-am inghitit cuvintele cand s-au apucat de cantat. De atunci, de cate ori in merg in Moldova, ii rog pe cei de acolo sa imi cante melodia asta. Unul din ei astazi m-a ajutat sa o gasesc si incercam sa facem sa sune cuvintele cat mai romaneste si cu cat mai mult sens.
Multumesc pentru ajutor Roman.

Велики и чудны дела Твои,
Господи Боже Вседержитель.
Праведны и истинны пути Твои
Царь Святый.

Кто не убоится не прославит Тебя,
Ибо Ты един свят.
Все народы поклонятся
Пред Тобой, ибо Ты един свят.

Свят, свят, Ты един свят.
Свят, свят, Ты един свят

Mari şi minunate sunt lucrările Tale,
Doamne, Dumnezeule Atotputernic.
Drepte şi adevărate sunt căile Tale
Rege al sfinţilor.

Cine nu are teamă, nu te laudă,
Pentru ca doar Tu eşti sfânt.
Toate neamurile ti se vor închina Tie
Pentru ca numai Tu eşti sfânt.

Sfânt, sfânt, doar Tu esti sfânt.
Sfânt, sfânt, doar Tu esti sfânt.

4 comentarii:

Lia spunea...

wow.. multumesc.. super melodia..:)

cella spunea...

Credeam ca numai eu sunt innebunita dupa ea ;))

elena-elis spunea...

COrice melodie cantata spre slava Domnului e superba...

cella spunea...

Ma bucur ca ti-a placut;)