sâmbătă, 2 aprilie 2011

marsul ratatilor pas cu pas

De o buna bucata de vreme ii urmaresc pe cei de la Igniter Media si ma minunez de ideile lor, de cum fac vizibile ideile pe care le framant sau framantam. Am revazut de multe ori clipul de mai jos, am dat like la el pe youtube, am trecut mai departe insa ... am revenit.

Si am revenit la clipul asta  pentru ca tot la Igniter Media am gasit un alt clip pe care imi place sa il numesc Marsul ratatilor ... Asa ma simt si eu uneori cand imi sta in fata o problema, un obstacol, cand cineva si-a slefuit bine sagetile si a muncit bine ca ele sa ajunga la tinta iar eu sunt lata pe jos, sangerand sufleteste ...

4 comentarii:

katy spunea...

famous failers...tare...mi-a placut :)

Misu Radovici spunea...

Uuuuu ... me likes it ...
Chiar stau si ma gandesc ... le cauti mult? :lol: ...
Made my sunday ... brighter!
Multam fain!
Esti cu adevarat o "facatoare de minuni"!

cella spunea...

m-am regasit acolo Kati ..

cella spunea...

Misu
sunt cateva canale care imi plac, si Igniter Media e unul din ele ...
Si, da ... uneori le caut mult, uneori ma cauta ele mult =)).
Ma bucur ca ziua ti-a devenit stralucitoare si ma bucur ca am participat la aceasta reusita;).
Fiti binecuvantati!