joi, 31 decembrie 2009

bilant trist ...

In noaptea asta voi trece in al an  - poate si ... am incercat sa fac un bilant la ce mi-am propus anul trecut, la ce am realizat, ce am lucrat, ce s-a schimbat in mine, cu mine ... si e trist ... am realizat ca oarecum traiesc intr-un glob ce pare transparent insa ce ma tine izolata de realitate, de oameni ....
Discutam cu niste prieteni ce nu-s din sticla si m-am infiorat de conceptia despre oameni, despre viata ... cu un gust amar imi spunea unul din ei ca Dumnezeu a scapat lucrurile de sub control, ca suntem niste gorile si ne comportam ca atare, ca dragostea e numai sex si ... casatoria e numai un experiment, setea se potoleste cu mixturi sau cate una pe rand din soiurile de lichide cu grade, .... speranta nu prea mai e ... nu se merita sa traiesti ... asta nu e viata ...
Viata mea e dura uneori insa am speranta, prietenii ma trateaza cu bunatate, vad semnele de dragoste a Lui Dumnezeu in natura, in oameni ... si intr-un fel in urma discutiei m-am simtit ca un extraterestru ....
I-am spus ca-s fericita ... s-a uitat lung la mine si mi-a zis ca doar nebunii sunt fericiti si totusi nu par nebuna ...
Habar nu am de ce e dupa sticla globului, habar nu am de durerile celor de langa mine, ma doare egoismul meu atat de bine mascat, citesc povesti despre cei de dincolo de sticla si-i vad ca niste ciudati si fug de ei ca dracul de tamaie si ... ma cred erou ...
"Duceti-va in toata lumea si spuneti evanghelia". Oare de ce consider toata lumea doar spatiul ingust si dornic de perfectiune a bolului meu?
Iubeste ... imi spune Isus, e o porunca, o rugaminte, un indemn ... Si eu ... nu iubesc, nu-mi pasa ....
"Ma simt prost ca iti pasa de mine, e ca si cum ti-ar fi mila, te rog sa nu iti mai pese, iti poruncesc." M-a pufnit rasul si a ras si el ... a realizat ca nu poate face asta ... Tin prea mult de cum arat in ochii altora si prea putin ca unii se duc in bratele dracului in timp ce eu ma uit la ei zambind.
Mi-i jena ... rusine si inca adanca ... nu iubesc, ii dispretuiesc pentru modul de gandire, de trai si-i las sa se duca in iad in timp ce eu le fac cu mana.
Doamne, vreau sa fiu ca Tine ... si Tu ai ales prostituatele, fostii indraciti, fostii leprosi, scursurile, nu i-ai judecat, nu i-ai tinut la distanta, nu ti-a fost jena sa iesi cu ei in public .... efectiv i-ai iubit ... Vreau sa fiu ca Tine si sa actionez ... ca mine?
Doamne, schimba-ma ... Te rog ... vreau sa ies din glob, vreau sa arat dragostea Ta, vreau sa spun ca Tu aduci speranta, ca viata de aici nu e totul, ca dragostea inseamna bunatate, compasiune, sa iti pese cu daruire de cel de langa tine, sacrificiu, ca dincolo de ce se vede e o alta lume, o alta realitate unde Tu ma astepti, ... ca primesti pe oricine oricare i-ar fi starea ..., cu aceeasi dragoste astepti pe oricine, jertfa Ta e valabila pentru toti, ... si in ciuda a toate se poate o viata cu bucurie, cu sens , cu dragoste ...

 

Niciun comentariu: