miercuri, 19 mai 2010

descoperire .... Adelina Halmajan

Cu vreo trei ani in urma imi trimite cineva un clip cu o tanara, mi-a placut melodia si am mai cautat cateva. Apoi am vazut-o  anuntandu-ne noile melodii sau albume pe canalele de socializare. M-am gandit .... iiiii, ia uite cineva isi face publicitate ....
Soc total cand o vad implicata in niste coonversatii, cand aud povestind de ea si ... mama mama parca ar fi sora mea mai mica la ce spune. Reiau clipurile ... nuuuu, e prea frumoasa ca sa fie atata de comunicativa ... vorbesc din nou cu ea si nimic schimbat in atitudine, povestesc de viata cu ea si trebuie sa recunosc ca am judecat-o fara sa am habar de ea, fara sa vorbesc vreodata cu ea.
Adelina Halmajan locuieste in State insa e moldoveanca de-a noastra din Botosani si e mandra de asta (atata ii trebuie sa nu fie).
Ade draga, ma bucur atata de mult sa te cunosc, sa te am printre oamenii dragi mie, sa te ascult si sa ma las incurajat de tine.
   
 

4 comentarii:

ADELINA PHOTOGRAPHY spunea...

de ce iti place sa ma faci sa plang? Cellllaaaa...eh lacrimi de bucurie ca exista oameni ca tine!!! Esti fenomenala si te apreciez la maxim!!!!!!

cella spunea...

Ade, da e bine tu ca plangi ... cand inima plange inseamna ca vindecarea e aproape ;)
Go Ade!!!

Anonim spunea...

Go Ade go !!! Cu siguranta o persoana speciala si pentru mine ! e extraordinara...Cea mai incredibila fiinta pe care o cunosc .........
Calin Shulea!!!!!

Ligia Trîncă Căpătan spunea...

Ade... e suflet scump.
cand il descoperi... nu poti sa mai ramai acelasi...