joi, 12 iunie 2014

emoţiile curg gârlă!

Sunt într-o perioadă foarte aglomerată. Aseară, fetiţa nepotului meu, Bianca, îmi spune: "Cella (Ţella - în limbajul ei) mâine am serbarea. Vezi că e tot acolo unde a fost serbarea anul trecut." Am încercat să îi spun ca nu voi merge pentru că nu am fost invitată. La care ea îmi spune: "da ... te invit acum.

La începutul anului, am luat decizia ca acest an să fie dedicat familiei. Acum ce să îi mai spun Biancăi?

Mai mult de atât, "copilul" meu, astăzi, are festivitatea de absolvire a ciclului gimnazial. Ca o "mamă" bună şi grijulie ce sunt, am fost la cumpărături, am avut grijă de detaliile vestimentare şi trăiesc emoţiile admiterii şi pe cele ale examenelor de admitere.

La fiecare ciclu de şcolarizare am pe câte cineva ... aşa că emoţiile curg gârlă! Fiecare dintre absolvenţi se pregăteşte să îşi ia zborul, să îşi caute sau să îşi găsească scopul, rolul, ţelul, să îşi urmeze visul!

http://caspari.com/new/en/resources/article-archive/892-the-work-of-the-holy-spirit

Niciun comentariu: