marți, 21 februarie 2017

M-am indragostit de Moise!

M-am indragostit de Moise!

Il inteleg! 

Viata mea nu se petrece in Egipt si Madian ci in Romania! Dar ... traseul e aproximativ acelasi. 

M-am trezit in desert! Am urlat ca lupul la luna, m-am certat cu Dumnezeu, as fi vrut sa fiu intrebata daca vreau in desert si banuiesc ca as fi pus conditii.

Am avut parte de tacere!

M-am trezit in desertul sufletului!

Dar aici, in desert, L-am descoperit pe Dumnezeu ca Tata si am experimentat ce inseamna sa ai Dragostea langa tine, in stanga, dreapta, in fata, in spate, sus, jos, in tine, prin tine. 


Aici am descoperit ca trebuie sa sparga mandria mea in farame, ca trebuie sa indeparteze miliardele mele de motive de frica in ce priveste viitorul meu, sa dea la o parte barierele resentimentelor si tirania amaraciunii in solitudine. 


E o solitudine intre oameni, in larma si zgomot, in rutina!


Mi-a adus disconfort pe toate planurile pentru a ajunge la obiceiurile si tabieturule mele, la ce e cel mai intim in mine.


Sunt aici prin Voia Lui, in Mana Lui, sub instruirea Lui, pentru cat timp va vrea El.

Niciun comentariu: