joi, 18 martie 2010

mana care saruta ...

Am auzit povestea "The kissing hand" prin 2002 la o conferinta ACSI. Mi-am amintit de ea gandind ca nu imi e usor sa il simt pe Dumnezeu langa mine tot timpul, nu il mai aud, nu ii mai simt prezenta ... sentimentele parca sunt paralizate ... Doamne, ce ma fac? Am avut o cadere nervoasa, am probleme psihice, ce-i cu mine? Era asa de bine cu Tine! Unde esti?
Imi place ce ii spune lui Iosua in cartea Iosua 1 versetul 9: Nu ti-am dat Eu oare porunca aceasta: „Intareste-te si imbarbateaza-te”? Nu te inspaimanta si nu te ingrozi, caci Domnul Dumnezeul tau este cu tine in tot ce vei face.”. Adica cum in tot ceea ce vei face? In tot, tot, tot? Adica esti aici cu mine, esti oriunde sunt eu? Chiar daca nu Te vad, nu Te aud, nu Te simt?
Dar ... promisiunea asta e pentru Iosua si ... eu sunt Cella. Doamne ce ma fac eu?
Gasesc in Ioan 3 versetul 16 scris: Fiindca atat de mult a iubit Dumnezeu lumea, ca a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede in El sa nu piara, ci sa aiba viata vesnica. Da, eu cred si sunt oricine ...
Sunt fiica Ta pentru ca am crezut in Isus Hristos si Tu esti cu mine chiar de nu Te vad, chiar de nu Te simt ... chiar de ma simt necredincioasa, nevrednica, chiar de am gresit din nou si din nou si din nou ....
Credinta mea am crezut-o puternica atunci .. insa realizez ca-i o plantuta firava, ametita ... ce are nevoie de ingrijire, are nevoie sa fie udata, hranita ca sa creasca si sa devina puternica.
Ca si ratonul din povestea "Kissing hand" am nevoie sa imi reamintesti ca esti cu mine aici, ca sunt fiica Ta chiar de nu Te mai vad, nu te mai aud, nu Te mai simt ...



Am cautat povestea toata insa nu am gasit-o, am cautat apoi clipul cu subitrare insa ... nu e. Asa ca imi cer iertare de la cei ce nu stiu limba engleza si ii rog pe cei ce gasesc povestea sa mi-o dea si mie.

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

fost o perioada in viata mea, cand si eu am crezut ca am o credinta puternica dar....nu era chiar asa.Totusi cu incredere in EL pic cu pic, ne creste si credinta.Cred acest lucru din tot sufletul.
Te pup cu mare drag!

cella spunea...

dar cum vine furtuna cum suntem cu burta la pamant :D
Asa e ... pic cu pic crestem ...
Si eu te pup. O zi cu har sa ai!