luni, 1 martie 2010

zambete si ghiocei


A venit oarecum sfioasa primavara anul acesta si ... dis de dimineata florile au inceput sa parfumeze si sa coloreze clasele, birourile, strazile ... urarile ce parca au fost tinute in seif sunt scoase acum imbracate in zambete si date mai departe ..
Citeam dimineata: Doamne, fa sa lumineze fata Ta peste noi ca sa ne intoarcem la Tine" si ma gandeam cum s-ar putea asta ...
Ma uit la florile din fata mea, colorate atata de suav, unele au si miros insa ... fata mi se lumineaza in zambet pentru ca dincolo de aparente sunt semne de dragoste din partea Tatii ... ce si-a trimis mesagerii sa si-o arate.
O primavara de poveste pentru "necunoscutii" aproape de sufletul meu: Rodica, Lia, dna Elena, Chris, Vyky (cam disparut in ultima vreme), Anca - cu retetele ei imbietoare, Ligia, Lumi si lista e luuuunga ... dar si pentru toti cei ce intra pe blog si eu nu ii stiu. Va doresc o primavara cu har, binecuvantare, pace, multumire, bucurie si dragoste.

2 comentarii:

Rodica Botan spunea...

tu esti fetita aia dulce din poza? Si multumesc pentru gindurile tale de primavara...conteaza mult pentru o toamna ca mine...
LOVE...

cella spunea...

da, eu sunt cea din poza cand eram mica:D. nu m-am schimbat prea mult :D
Cu mare drag Rodica ... poate da DOmnul si ne vedem intalnim la o cafea aici pe pamant, daca nu ... sus in cer ... o sa tot povestim ;)
o imbratisare cu mult aer de primavara tooocmai din Romania!