sâmbătă, 6 martie 2010

smulg bururieni deci, opriti soarele ...

Sa n-apuna soarele peste mania voastra (Efes.4:26)
Citeam azi ca mania e ca o buruiana ce "ajuta" alti lastari sa creasca: pica, amaraciunea, resentimentele, dusmania ... si altele.
Pavel nu sfatuieste, stii Cella stiu ca e greu sa treci peste asta, dar ar fi mai bine ... el scrie clar si concis: iarta pana apune soarele.
As vrea sa ma targui cu el. Dar tu habar nu ai cum ma simt, dar ... inca nu am analizat tot, dar ... celalalt ... ?
Cella, soarele ... apune!
Nu, .... opreste soarele pentru ca inca mai am amaraciune, mai port amaraciune chiar daca am crezut ca am iertat sau uitat ...
Opriti soarele ... !!! Vreau sa iert ... vreau sa iert ...

Un comentariu:

Anca spunea...

:) Cella ieri am avut o dificultate cu editati eu ,nu am sters nimic ,pe cuvant
TREBUIA SA PUN premiile pe doua pagini diferite pt ca nu se puteau accesa bine si leam inpartit probabil s asters cand am modificat ..
ma bucur ca ai revenit ..te pup si muulta pace si pe curand..
Poti sa ridici ceti pace cu mare darag :)