marți, 30 martie 2010

pasca, cozonac, miel si ... altele

Am devenit alergica la expresiile: mi s-a acrit de Romania, tara asta este de nimic, nimic nu merge, nimic nu-i cum trebuie, in alta tara e mai bine. Din fire nu sunt foarte multumitoare si ca sa invat multumirea imi trebuie dusuri reci ...
Ne apropiem de Paste, facem curatenie, cumparam oua, faina e deja luata, uleiul cel mai bun e in debara, stafide, nuca, smantana, ... mielul - s-a vorbit cu ciobanul sau deja e luat, pasca cu ciocolata sau branza, prajituri - neaparat ...
Am vazut materialul realizat de Open Doors astazi despre Koreea de Nord. despre oameni ca mine ce in mod normal ar trebui sa se pregateasca de Paste insa nu o fac pentru ca Dumnezeul lor e presedintele tarii si fiu-su si lor trebuie sa i te inchini de Doamne fereste traiesti acolo. Daca refuzi asta ... ti se refuza si tie multe.
Spune cineva in film ca daca nu esti ucis pe loc, te asteapta lagarul. Si ar fi frumos daca numai pe tine insa si familia toata .... acolo se moare prin infometare, umilinta ...
Suntem o tara crestina, ne batem cu pumnul in piept de atata crestinism ca ne plesnesc nasturii de la camasa insa ma intreb cati din noi am mai fi crestini daca am trai in Korea de Nord?
In Romania am dreptul sa vorbesc, am dreptul sa scriu, am dreptul sa gandesc, sa muncesc, sa traiesc ... am o gramada de drepturi insa se pare ca dreptul la nemultumire e atata de mare incat efectiv am devenit oarba ...
Doamne, multumesc ca cozonacul de anul asta n-o sa fie atata de bogat, ca pasca o sa fie mai de dieta, ca mielul nu e intreg ci numai bucata insa multumesc ca pot sa ma inchin si daca am mai invatat o iota de multumire ... te rog pentru cei din lagarele din Koreea de Nord ce mor de foame ... sa faci minuni, sa ii hranesti tu folosindu-te de corbi, ciori, vrabii ... ce vrei Tu ...


3 comentarii:

corina spunea...

Si eu citeodata sunt nemultumita de unele lucruri si rabufnesc dar am noroc ca Domnul e bun si mare si-mi trimite cite un gind ca sa ma trezeasca si-mi spune: Cu siguranta astazi a stat flamind un suflet dar tu (Corina) n-ai dus lipsa, un altul a stat in chinuri iar pe tine nu te-a durut nimica....Ce sa facem trebuie sa trecem prin toate.Iti doresc un Paste fericit ,linistit in Domnul nostru care nu ne uita!Bucurii iti doresc!

cella spunea...

Corina ... cred ca o data cu incercarea vine si puterea ... noi ne confruntam cu altele ce dor ...
Multumesc frumos de urare si tu sa ai unele pline cu har, multumire, bucurie si pace.

denisia spunea...

Eu nu-mi prea bat capul cu toate astea.. familia mea a început sărbătoarea Paştelui evreiesc - Pesah pe 29 martie şi se termină pe 6 aprilie... nu se foloseşte aluat dospit...am scăpat de grija cozonacilor... se mănâncă azime...iar mâncărurile sunt gustoase dar nu pretenţioase..