luni, 30 noiembrie 2009

locul gol ....

"In inima noastra e un loc gol ce nu poate fi umplut decat de Dumnezeu" - Sfantul Augustin. Asa ne-a creat El. M-a ajutat foarte mult citatul asta, pentru ca asa pot sa imi explic de ce ma apuca un dor de ceva mai mult, de ceva maret ....
Si incerc. ma zbat sa citesc, studiez, caut, ma implic in relatii, programe religioase, comunitare, tot felul de activitati si ... degeaba ... Ce-i gresit cu mine?
Dar ... inteleg ca asa am fost creata, conceputa cu un loc in inima mea, ce numai Dumnezeu il poate umple ... abia cand il invit pe El sa isi ia locul primesc pacea, primesc bucuria, in sfarsit vine si implinirea.
Dar ... am gasit un citat ce imi deschide mintea si ... mai bine; scris de poetul George MacDonald: "in inima Lui Dumnezeu e un loc gol ce numai de mine poate fi umplut".
Wow, wow, wow .... asa se explica si mai multe. Asa se explica dorul Lui dupa mine, dragostea Lui, toate semnele Lui de dragoste, asa se explica harul.
Cand Dumnezeu isi ocupa locul Lui in inima mea, eu de fapt imi ocup locul in inima Lui Dumnezeu si de aici vine pacea, implinirea, fericirea ...
Temerile mele se topesc, imi gasesc raspunsurile la miile de intrebari, imi gasesc scopul, .... ma regasesc ...
Aici, in inima Lui mi-i bine, aici sunt acasa, aici sunt iubita, acceptata, iertata, vindecata ...

3 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Nicaieri nu este siguranta si liniste ca in inima lui Dumnezeu.O seara buna !

Tafnat_Paeneah spunea...

Te-am crezut aproape
Am vrut sa fie asa
Dar ai gindit ca-i bine
Sa intri in viata mea.

Te-am cautat o viata
Te-am gasit intr-o zi
M-ai cucerit Isuse
De dragul inimii.

Macar de as recunoaste
Cat ma iubesti pe mine
Si-n simple soapte Doamne
Sa strig mi-e dor de Tine?.

Mi-e inima arzanda
Sa te cuprinda vrea
Si-n taine de-nchinare
Si -n furtuna grea
Astept iubirea Ti sa patrunda.
In inimioara mea

Te vreau mereu in mine
Da! asta-i adevar
Te vreau decit pe Tine
Sa vii, sa vii mi-e dor.

cella spunea...

da, experimentez asta dna Elena ;)
multumesc frumos si dvoastra la fel

citatele astea doua vin la ani distanta ...

vreau sa ma odihnesc ... in inima Lui ;)