joi, 10 aprilie 2014

studiez robia

În Geneza 18, Avraam se întâlneşte cu Domnul şi I se descoperă cu numele de Adonai = Stăpânul. Imediat m-am gândit la Romani 1. Pavel se numeşte rob al Lui Isus Christos = Yeshua HaMaschiach.

"1 Pavel, rob al lui Cristos Isus, chemat să fie apostol, pus deoparte pentru Evanghelia lui Dumnezeu, 2 pe care Dumnezeu o promisese mai dinainte prin profeţii Săi în Sfintele Scripturi 3 şi care se referă la Fiul Său – născut din sămânţa lui David, în ce priveşte trupul, 4 iar în ce priveşte Duhul sfinţeniei, dovedit cu putere că este Fiul lui Dumnezeu, prin învierea dintre cei morţi – adică la Isus Cristos, Domnul nostru, 5 prin Care am primit harul şi apostolatul, ca să aducem, de dragul Numelui Său, la ascultarea credinţei pe oamenii din toate neamurile, 6 între care sunteţi şi voi, cei chemaţi să fiţi ai lui Isus Cristos." Romani 1:1-6

Habar nu am ce înseamnă să fii rob. Ieri am postat un film despre sclavie. Acum dimineaţă, youtbe, pe baza căutărilor mele, m-a anunţat despre un documentar din Koreea de Nord. L-am văzut şi m-a şocat faptul că ei habar nu au că sunt sclavi. Descoperirea asta m-a şocat şi mai tare.
Ce robii am şi eu nu ştiu?
Ce înseamnă să fii rob?
Dar să fii robul Lui Isus Christos = Yeshua HaMaschiach?
Cum arată un rob al Stăpânului = Adonai?
Dacă îmi e Tată, atunci îmi e şi Stăpân, nu?
Care e relaţia mea cu El?

Niciun comentariu: